De topic titel zegt het al, Nick wordt elke dag om of voor 6 uur wakker! Hij heeft dan honger en krijgt dan nog een fles waarna ik hem weer terugleg en hij nog weer even slaapt tot ongeveer 8 uur. 's Avonds krijgt hij gewoon zijn avondeten rond 6 uur (bordje eten en toetje en hij is een goede eter). Maar ik zou het heel erg fijn vinden als hij 's morgens iets langer slaapt. Heeft er iemand suggesties? Ik heb al geprobeerd het te rekken maar hij heeft echt honger en ik vind het zielig hem honger te laten lijden. En bovendien gaat hij dan heel hard liggen murmelen/kreunen dus slapen lukt dan toch ook niet meer.
Zou het door het ziekenhuis (Lange Land) komen waar ze samen in hebben gelegen hahahahahahahahahahahaha. Nee even alle gekheid op een stokje. Sven krijgt hier om 18.30 bord pap en dan gaat hij naar bed. Hij wordt dan ook rond half 7 weer wakker en alleen maar omdat hij dan gepoept heeft. Om maar even te zwijgen hoe vaak hij in de nacht wakker geweest is, maar dat wordt maandag hopelijk verholpen met buisjes. Nick al weer 10 maanden oud. Meid het gaat hard he!!! Groetjes Que
Hey, oh zou dat het zijn? hahaha Ja het gaat hard he? Maar zelfs als hij wat langer opblijft en dan nog een fles krijgt voor hij naar bed gaat wordt hij vroeg wakker. En 6 uur op als je pas om 8 uur naar je werk hoeft is echt niet grappig helaas. (Maar zo te horen weet je daar alles van. ) Maar meestal gaat ie rond 7 uur weer naar bed en dan krijg ik er geen fles in (wat logisch is en eigenlijk is dat ook niet de bedoeling! Hij zou het toch moeten kunnen redden?)
hoeveel flessen krijgt hij nog? mijn ervaring is dat ze vanzelf die eerste voeding gaan verzetten naar de tijd dat ze echt wakker zijn. bij jullie dus acht uur. ach lekker genieten van je paar jurtjes nog na de fles!
Hij krijgt er in principe nog twee, die ochtendfles en tussen de middag bij/na zijn boterhammetje. Die uurtjes na de fles zijn idd wel lekker, maar als ik moet werken is het te kort om nog te slapen. (Het duurt ook altijd zeker een half uur voor ik weer in slaap val).
mijn zoon werd altijd om half 6 wakker.... hij kreeg dan zijn pap in een flesje en ging om 8 uur weer slapen tot half 10, dit tot hij ruim 12 maand was, toen sliep hij tot 6 uur en ging om 10 uur weer slapen tot 12 en daarna van 15.00 tot 17.00 toen hij 15 maand was ging hij naar een groot bed, dit ging meteen zo goed.... hij sliep toen ook tot 07.00 en ging om 10.00 weer slapen tot 13.00 en toen zijn zusje geboren werd sliep hij opeens tot 8 uur....en zijn middag dutje van half 1 tot 2 uur half 3, maarja helaas werd 2 maand later de klok verzet en ik het weer gewoon 7 uur hier heeft het dus bijna 1,5 jaar geduurd.
Ah okee, dan ga ik me daar maar op voorbereiden. Het maakt op zich ook niks uit, alleen af en toe zou het zo lekker zijn als hij pas om 8 uur wakker zou worden. Ik geniet er dan nu nog maar even van dat ik iig op de dagen dat ik niet werk nog lekker even kan slapen.
Ik ben heel langzaam aan alles met vijf minuutjes gaan verschuiven. Na een week ging hij een half uurtje later slapen en sliep 's morgens een uur langer! Eten en alles hield ik op dezelfde tijd alleen het naar bed breng moment werd wat langer, even gezamelijk chillen op het grote bed met de hele familie. Nu slaapt hij van half acht tot zeven. Als hij eerder wakker wordt ga ik er asap heenzodat hij nog slaperig is dat slaapt hij weer verder met zijn speentje...
ik denk dat het een fase is. ik kan me herinneren dat Tim rond die leeftijd ook zooooooo vroeg wakker was.