Wereldwijd een grote storing. Twitter staat vol met memes, want die doet het dan weer wel En er gaan natuurlijk weer de wildste theorieën rond. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat nu de oorzaak is. En nog benieuwder of dat ooit naar buiten komt.
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de oorzaak! Het ligt al aardig lang eruit moet ik zeggen. Wel ergens lekker rustig hoor.
Normaal vind ik het niet zo erg maar de oudste is met kamp, brugklas. Was erg gespannen en zou om 19 uur een chill uurtje hebben en mogen appen, en dat gaat nu niet en ja bellen is niet zo stoer natuurlijk
Haha, ik vind het eigenlijk ook wel oke. Kwam er achter toen ik tijdens het koken vriend een foto wilde sturen… die is nog steeds niet aangekomen… (de foto dan he)
Ja echt he... Zit hiier achter de computer en zie allemaal tabbladen die niet geladen kunnen worden (web whatsapp, facebook, insta) Verschrikkelijk saai
Zonder fb en insta kan ik prima. WhatsApp mis ik wel. Mijn man werkt de avond en dan sturen we af en toe een berichtje naar elkaar. Zijn nu overgestapt naar ouderwets smsen
Ik werd al pissig dat niemand meer terug berichte op pb op een gratis af te halen product. Had best wat reacties en niemand reageerde meer terug nu snap ik het.
Ik vond het al rustig op whatsapp, heb nu dus ineens door dat ik normaal iedere avond echt veel berichten krijg… We lekker rustig zo
https://www.nu.nl/tech/6160610/dit-weten-we-over-de-storing-facebook-bestaat-nu-eigenlijk-niet-op-internet.html