hallo, mijn kleine meid is 4 maanden oud, ik heb groenlicht gekregen van het cb om langszaam eens t proberen met fruithapje, dit heb ik dus gedaan nog als extratje bovenop de 5 flessen van 180/6. Het gaat nu goed en lust steeds meer ervan, nu wil ik dit in een schema doen hoe kan het het beste s'morgens of sávonds? en hoeveel mag ze er van hebben? mijn schema ziet er ongeveer zo uit tot nu toe: 07.00 uur flesje 180/6 10.00 uur flesje 180/6 13.00 uur fruithapje 14/15.00uur flesje 180/6 18.00 uur flesje 180/6 21.00 flesje 180/6 ik ben aan t proberen om langere tijd tussen de flessen te krijgen, sinds ik overgestapt ben naar friso haalt ze het niet meer om 4 uur er tussen in te krijgen het begint nu weer wat te verschuiven. ik wil uiteindelijk ook een fles weglaten maar welke? alle tips zijn welkom
Waarom probeer je niet de fles van 21:00 weg te laten en dan een beetje te schuiven in het ritme? 7:00 11:00 15:00 19:30 (met als optie rijstebloem) Je kunt dan het fruit bijvoorbeeld rond half 10 doen of juist in de middag rond 17:00
dan zou ik de fles ook moeten ophogen of niet? nu dan 210 +7, volgens mij krijgt ze dit ook wel op. en kan ik waarschijnlijk wel wat meer uren ertussen houden toch?
Hier niet meer uren ertussen maar wel ca 7-11-15-19 uur. Met groenten en fruit erbij kan ik t soms rekken tot een ahlf uurtje later maar veel later dan 20 uur krijg ik de laatste fles niet hoor! Maar dat is ook niet nodig want hij slaapt van ca 20-21 uur tot ca 7 uur. Lukt dus 12 uur ertussen! Ik doe de laatste fles wel met rijstebloem. Eerst 240+ ca 4 scheppen, maar nu sinds 2 dagen 200 + ca 6 scheppen. Zelfde resultaat hier! Misschien dat ik wel meer tijd ertussen kan laten als ik de flessen zou ophogen? En soms als ie nog wat hongerig is of de fles heel snel leeg heeft dan geef ik m tot 240 bij (soms ca 1 keer op een dag) maar zo gaat t ook, dus ik probeer nu liever de bijvoeding wat op te hogen.
ze redt het niet 4 flessen, gisteren geprobeerd. was zo mooi met het schema en in de middag kwam ze al rond half drie, och ja komt wel