Pff ben net een zeehond uit pieterburen........ Hoest me een ongeluk, nu maar even pilletjes innemen en hopen dat het zo minder wordt zodat ik nog even lekker kan slapen!
ik hoorde laatst dat je je voeten moet insmeren met vaporup en dan sokken aan doen... dan zou je de hele nacht niet meer moeten hoesten..... ieg beterschap!
Hier hetzelfde...en inderdaad niks helpt. Blijf er af en toe bijna in stikken.En astma nu helemaal ontregeld dus lekker aan de prednison.Woeptiedoe.
zo hier nog 1 zeg!!! hoest me een ongeluk en heb me een pijn in me keel... zelfs water doorslikken doet pijn
Enige wat bij mij een beetje helpt tegen de keelpijn is een grote mok hete kamillethee met honing.Iedereen hier in huis heeft het ook. Zelf mijn kleine ventje en die heeft nu een babyhaler gekregen. Volgens de huisarts heerst het erg.
Vreselijk, ben er ook net vanaf. Ik had kinkhoest. Huisarts heeft alleen codeine meegegeven. Slikte daar 4 van in de avond om nog een beetje te kunnen slapen. Als je dat niet slikt kun je daar nog om vragen bij je huisarts.
Hier nog een lotgenoot. Hoest ook al zeker 2 weken als een zeehond. Heb bijna geen stem en snotverkouden erbij. Heb vorige week codeine gekregen voor de nacht. Gelukkig helpt dit wel. Hopelijk duurt het niet zo lang meer. Beterschap voor je.
Heb gelukkig codeine standaard in huis en denk dat ik rond een uur of 2 eindelijk in slaap gevallen ben tot vanmorgen 6 uur half 7. Toen zei dr iemand tegen mijn vriend papa wil straks naar school....... Die is ook ziek gister al thuis gebleven. En vandaag voor de zekerheid ook maar.
ik loop er ook al 4 weken mee... ben al meerdere keren bij de apotheek geweest voor wat drankjes maar niks helpt... heel mijn kop doet zeer van het hoesten en de rest van mijn lijf ook. Moet mijn zwangere buik steeds vast houden bij het hoesten van de pijn. de afgelopen 2 nachten niet meer dan 3 uur geslapen.... en ben zo moe. Maar ik woon in belgie en hier krijg je ook minder snel iets in de zwangerschap dan in nl!! ben bang dat ik met kerst nog niet beter ben... grr zou daar zo van balen!! Mijn man heeft het ook, en de kleine ook... Dus alle tips zijn welkom
Hier nog een zeehond. Ik blaf ook de hele dag door en ben het ondertussen meer dan zat. Keel doet pijn, neus doet pijn van de hele dag snuiten. Ik ben gewoon moe! Ik zit hier ook te denken om een dagje thuis te blijven om uit te rusten, maar ik heb het momenteel zo druk op mijn werk. Aan de andere kant, heb ik geen zin om met kerst ziek te zijn....
Och meid dat heb ik ook tijdens mijn zwangerschap gehad. Vresselijk is dat! Ik zou zeggen een paracetamol en thee met honing en suiker. Is mier en mier zoet maar te verlicht wel.
Ik ben al 2 maanden verkouden en nu sinds een paar weken ook zo aan het blaffen. Gisteren naar de HA geweest vanwege oorpijn (hoera, een ontsteking) en toen ze me hoorde blaffen heeft ze meteen maar even naar mijn longen geluisterd: bronchitis!!! Ik wist niet wat ik hoorde... Maar goed, nu dus aan de amoxiciline voor zowel oor als longen en hopen dat ik snel weer opknap. En ik maar denken dat dat 'kuchje' er gewoon bij hoorde, hahaha!
Zin pillen die de hoest prikkel onderdrukken. Kun je alleen op dokters recept krijgen. Je hebt het wel in hoestdrankjes zitten maar daar zit minder in. Kun je wel vragen bij een drogist
Ik heb de hele nacht wakker gelegen! Ben echt kapot! Ben nu al 8 weken! aan het hoesten. Krijg niks van de dokter omdat ik zwanger ben. En idd, ook ik lijk op een zeehond. Zo word ik nu ook regelmatig genoemt! plus dat ik nu voorhoofdholteontsteking erbij heb., Hopelijk gaat het over want vandaag kan ik echt niet naar de dokter. BLEEEEEEEH!!! Ben btw ook al heel heel heel lang verkouden. Eigenlijk zo lang als ik me kan herinneren. Word er helemaal gek van. Beterschap!
Heb dat idd al geprobeerd maar schiet ook niet op helaas... ik had het bij mijn zoon ook... toen had ik het vroeg in de zwangerschap en kwam het later terug... maar nu duurd het gewoon veel langer... ik was ook bang voor bronchitus als ik nog een paar nachten niet slaap gai k toch maar langs ha. maar hier in bels zit je te wachten in de wachtkamer... niet met afspraken maken zeg maar... nou als ik anderhalf uur met zoon lief in dat hok vol met bacterien moet zitten (aangezien het op het moment zo heerst) lijkt het me niet dat het er beter op word... Voor alle zieke zeehonden hier... heel veel beterschap!!!