vanaf wanneer samen op een kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samba25, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Wegens ruimtegebrek is het de bedoeling dat de meiden samen op een kamer gaan slapen. De jongste (3mnd) slaapt nu nog bij ons op de kamer maar ik begin steeds slechter te slapen. Wordt van elk geluidje wakker en zij wordt ook van ons wakker als wij naar bed gaan of mijn vriend sochtends naar zijn werk gaat. Nu zat ik te denken, zou ik ze al samen op een kamer kunnen doen? de oudste is ruim 3 en daar kan ik wel het eea mee afspreken natuurlijk maar het is en blijft een kind. Ik kan het ledikant op zn laagst zetten zodat ze er minder makkelijk bij kan.
    ik weet niet zo goed wat ik moet doen eigenlijk.
    hoe snel deden jullie dit?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi! Ik weet niet hoever de kamer bij jullie vandaag is maar ik zie eigenlijk het probleem niet.
    Tuurlijk snap ik wat een 3 jarige allemaal voor ergs kan doen, maar dan doen ze echt niet zomaar. Ik sliep heel vroeger ook bij me zusje op de kamer en ik moest gelijk als me zusje wakker was naar me ouders lopen. Dit deed ook altijd braaf. Dus zoiets kun je best afspreken met je oudste dochter.
    Als je het bed halver wege/middelste stand doet kan de oudste de jongste er echt niet uit krijgen. Speelgoed kan ze altijd geven, hoe laag of hoog het bedje ook doet. Want tussen de spijlen kan ze ook vanalles geven. Maar je kan gewoon zeggen: geen speelgoed in dit bed of alleen die knuffel.

Dus ik zeg: probleer het gewoon en zie hoe het gaat!
    Hopelijk slaap je dan zelf ook beter!
    IK hoor graag als je het gedaan heb! (wij moeten het in de toekomst ook doen, maar het verschil zal maar 16 mnd zijn, maar hoor toch graag ervaringen!)

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor je reactie!
    Ik ga het ook gewoon proberen, er zal idd waarschijnlijk niks gebeuren en maak me druk om niks. Tenminste dat vind mijn vriend haha.
    Ik heb het er al met haar over gehad, ze zegt als N... wakker wordt dan wacht ik tot papa of mama komt en ik mag haar niet uit bed tillen en ook niet wakker maken.Oh en ze zei wel, maar ze moet niet gaan huilen want dan kan ik niet slapen hahaha. Volgens mij gaat dat wel goed komen.
    En toch vind ik het spannend..
    ik zal het zeker even laten weten hoe het gaat.

Verder niemand met ervaringen???

Deel Deze Pagina