Hallo, ook nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door catseye, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ook even voorstellen! Ik lees al een hele tijd mee op dit forum maar het leek me leuk mezelf ook aan te melden.
    Mijn verloofde (29) en ik (28) gaan dit jaar voor een eerste kindje samen. Per 1 januari ben ik al met de pil gestopt om te ontpillen. Dat vond ik heel spannend. En nog steeds wel! Ik ben namelijk best wel een piekeraar en zit veel in mijn hoofd. Dus kan ik altijd wel een reden vinden waarom het niet de tijd is om voor een kindje te gaan. Ik heb dus veel getwijfeld. :) En mijn verloofde denkt veel meer vanuit gevoel en is er dus helemaal klaar voor. Eind mei word ik 29 en dan gaan we er waarschijnlijk voor samen!
    Ik ken geen mensen met een kinderwens of die zwanger zijn om mee te kletsen. Dus ik hoop hier op dit gezellige forum te kunnen leren van jullie en te delen! :)

2. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Welkom! Nog een mevrouw stresskip hier.. veel in het koppie..
    Dit forum is fijn en helpt hoor.. er zijn veel dames die goed weten te helpen om te relativeren.
    Ook zijn er dames die het altijd beter denken te weten en nogal "apart" uit de hoek komen... gewoon overheen lezen ;) :p :D

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom op het forum

4. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Welkom!
    Perfecte timing bestaat niet, als jullie gelukkig zijn samen en een kindje een goed leven kunnen bieden moeten jullie er lekker voor gaan!
    Makkelijk om te zeggen natuurlijk, maar ik ben zelf nogal klunzig en elke keer dat ik iets stoms doe if iets laat vallen denk ik 'hoe ga ik ooit een goede moeder worden' maar dit komt hopelijk vanzelf allemaal :) dus iedereen heeft wel twijfels over dingen, maar het feit dat je je er druk om maakt betekent dat je het belangrijk vind

5. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de welkoms! :)
    Ja ik begin me ook te realiseren dat het perfecte moment er niet gaat zijn. Maar ik vind dat wel lastig hoor! Ik hoop inderdaad dat meelezen/schrijven hier helpt wat te relativeren.
    Allebei geen vast contract bijvoorbeeld is al iets waar ik me zorgen om maak.
    Maar we kijken ook erg uit naar een kindje van ons samen, het voelt goed. En het spannend vinden hoort er denk ik wel bij!

Deel Deze Pagina