Kindje 6 maanden, nu weer proberen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marae, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    het was ook mijn grote wens ze kort op elkaar te hebben. En waar ik mijn mannetje bijna cadeau kreeg moet ik 22 mnd verder nog steeds wachten op die positest. Aan de andere kant ons mannetje is zo'n tornado misschien is het maar beter zo.

Mijn moeder heeft mij en mijn zusje met 14 mnd verschil gehad. Grote verschil was dat ik met 1 jaar lief ging spelen en mijn moeder gewoon kon slapen. Ik kan met mijn ondernemende knul nog niet knipperen haha.

T loopt zoals t loopt en alle verschillende situatie hebben andere vrouwen ook meegemaakt en de meeste daarvan zijn daar ook heelhuids uit gekomen ;)

2. Marae

Marae Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de reacties. Gelukkig ook wat positieve dingen, ik ging al bijna twijfelen ;)

Ik weet dat het pittig zal worden het eerste jaar maar de voordelen vind ik toch net iets zwaarder wegen. De kindjes groeien eigenlijk bijna gelijk op. En er zijn natuurlijk ook andere dingen. Ik bedoel het niet egoïstisch ofzo maar het lijkt me ook wel fijn om snel nog een kindje te krijgen zodat je ook eerder 'uit de luiers' bent.

3. Marae

Marae Niet meer actief

Geweldig om te lezen. Wel heftig dat je zoontje met 4 weken al geopereerd moest worden! Wij hebben een heerlijk meisje die het fantastisch doet, maar met het eventuele tweede kindje kan natuurlijk heel anders gaan. Of ik krijg een drieling, dan zit ik straks met 4 baby's :-D Nee laten we daar maar niet van uit gaan...

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier ook snel 2 kindjes achter elkaar. Als ons dochtertje word geboren dan zal er 1,5 jaar tussen zitten. Niet persee zo gepland maar op oms zoontje hebben we 2,5 jaar moeten wachten voor ik zwanger was, dis na de bevalling zijn we niet met AC begonnen.
    Ik besef dat het pittig zal zijn met 2 kleine kinderen maar gelukkig slaapt ons zoontje gewoon door dus dat scheelt al.
    En verder zie ik ook voordelen, ze groeien redelijk tegelijk door fases en zullen ook redelijk tegelijk wat zelfstandiger zijn.
    Ik geniet enorm van deze leeftijd (zoon is nu bijna 17 maanden) maar lijkt me ook heerlijk dat als hij dus wat zelfstandiger word dat ik niet daarnaast nog met een baby hoef te sjouwen.

5. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    onze zoon is bijna 9 maanden en ik ben ruim 6 weken zwanger. het lijkt ons ook erg leuk maar ook praktisch;) ik vind het nu soms best zwaar, ben al een paar weken ergg moe, en dan dat gesjouw van boven naar beneden met loodzware baby :) maar hij slaapt nog veel, en dan kan ik ook lekker plat , dus dat is weer een voordeel ;)

6. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk allemaal mama's die ook al snel voor een tweede willen gaan! Ons zoontje is nu 8 maanden en het kriebelt ook alweer een tijdje. Heb eerst een half jaar geen menstruatie gehad vanwege de borstvoeding. Ik geef nu nog borstvoeding, maar ondanks dat heb ik toch weer een cyclus
    Wij hebben ook besloten dat we het weer gaan proberen. Ik was ook op zoek naar ervaringen hier!

Deel Deze Pagina