Cadeautjes voor Stan 3 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aykietje, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hallo,

Op 9 november wordt ons zoontje gedoopt en meestal wordt er door de familie gevraagd wat hij kan gebruiken. Hebben jullie tips wat Stan, die tegen dan 3 maanden zal zijn, zal kunnen gebruiken. Ik had gedacht aan speelgoed maar dan welk speelgoed waar ze iets mee zijn.

groetjes

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    cd of dvd's van de baby einstein collectie? Op you-tube vind je heel wat filmpjes van baby's die er naar kijken :)

lijkt me zelf ontzettend gaaf ;)

verder:
    kartonnen boekjes, knisperboekjes
    honingpotje van poeh
    babygym

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Vtech, fisherprice, blokken, duplo?

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Een speelkleed?

5. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Speelkleed heeft hij al, vind hij super, voor de rest heeft hij nog niet veel speelgoed.

dvd's vind ik al zeker een goed idee...

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    je kan ook dingen (speelgoed) vragen waar hij over een paar maandjes wat aan heeft.

voor alyssa heb ik een rups van vtech. ik heb die gekregen toen ze net geboren was en nu weet ze precies hoe ze hem moet laten zingen.
    ook heeft ze een magisch liedjesboek van vtech.
    stapelbekers zijn ook erg leuk, kunnen ze veel mee doen.
    gewoon kleine simpele dingen zijn vaak ook erg leuk.
    alyssa vind nog steeds rammelaars superleuk en die vlieg ook regelmatig door de box als ze weer eens te fanatiek is.

liefs doris

7. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    en je kan natuurlijk ook wat kleertje vragen en dan gewoon maatje groter heb je al weer wat in voor raad en krijgje mischien dingen die je zelf nooit had gekocht maar toch er leuk staan.

8. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Even denken:

Boeken heb je nooit genoeg. Karton boekjes, maar ook voorlees boekjes voor straks.

Jelle heeft heel veel met Duplo Primo (heet ook wel eens lego baby, of explore) gespeeld, maar dat wordt niet meer gemaakt, op internet kun je nog wel eens wat vinden.
    Gewone Duplo is ook leuk, maar daar kan hij wat later mee spelen.

Houten blokken (in kar)

Verder hier ook stapelblokjes, een vormenstoof, rammelaars.

Van V-tech heb je ook een hoop leuke dingen voor baby's, Smartville is leuk. al ben ik persoonlijk niet zo'n fan van speelgoed met veel licht en geluidseffecten.

Little people (van Fisher Price) doet het hier ook erg goed.

Dvd's van baby Einstein heb ik ook, maar hij heeft er nooit veel interesse in getoond. Nu wil hij af en toe de dvd van de dieren zien, maar eigenlijk staan ze allemaal ongebruikt in de kast.

dit was het even, als ik nog ergens op kom dan meld ik me weer

9. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Hey allemaal,

bedankt voor de antwoorden, ik heb al een lijstje kunnen maken, maar alle ideeën zijn nog steeds welkom. Ik heb nog tijd tot 20 oktober alvorens ik mijn lijstje definitief afsluit!

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wat dacht je van geld voor zn rekening
    van jullie en de opa's en oma's wat leuk speelgoed en de rest geeft geld

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Toen mijn zoontje gedoopt is hebben wij geen verlanglijst opgegeven, maar mensen waren creatief genoeg om zelf cadeaus te verzinnen, zeker de mensen die vaker een doop mee maken. Een kinderbijbel hebben wij gehad, wat speelgoed, mooie fotolijst, nog een paar boekjes. Gewoon kleine dingetjes. Ook hebben we een rozenkrans vanuit rome gekregen, vonden we erg speciaal.

12. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Apart om te zien dat er 'gewone' cadeautjes gegeven worden! Ben dat hier helemaal niet gewend (ook niet echt behoefte aan, want d'r kamer puilt al uit van de kraamcadeautjes)! Onze dochter is twee weken geleden gedoopt en we hebben verschillende soorten kinderbijbels gekregen (voor verschillende leeftijden), bijbelverhalen op CD, christelijke boekjes om te leren lezen, beeldje (Parel in Gods hand idee), tegeltje met 'ik ga slapen, ik ben moe' erop, etc.

Christelijke boekwinkels hebben ideeën te over!

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse kreeg met zijn doop een kinderbijbel, een kinder gebedenboekje, maar ook wel wat speelgoedjes en een regulier leesboekje.
    Ik werk in een christelijke boekhandel, daar zijn ook leuke cadeautjes, speciale doopboekjes, doopgedichtjes, oja, en bij ons in de buurt is een leuk online winkeltje met christelijke kleertjes, wel een beetje duur, maar erg leuk!
    www.babyblessings.nl

Deel Deze Pagina