Dochter 1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jonymeisj, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Mijn lieve kleine meid word eind januari 1 jaar. Nu willen wij ons huis mooi versieren met slingers/ballonnen.
    Weten jullie leuke websites of winkels waar ik deze kan bestellen/kopen?

Groetjes

2. lamee

lamee Actief lid

14 feb 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden stoffen slingers van de Action en ballonnen met 1 erop in allerlei kleuren en paarse en roze met happy birthday van de wibra

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Bij Xenos hebben ze echt enorm veel en ook leuke dingen. Onze dochter is helemaal gek van ballonnen, dus we hadden het hele plafond met heliumballonen bekleed, maar dat geregeld via feestwinkel van vriend.

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
  5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Er is zoveel leuks....
    Ik had via de site van Lobbes een groot kartonnen cijfer 1 besteld met daarondee ruimte voor de naam van mn zoon.
    Ik heb een verjaardagsslinger besteld bij bulbby. Op de site van kiddycolors ( aanrader,superservice) kun je hele mooie naamslingers/verjaardagsslingers bestellen met 'losse' cijfers erbij. Zo kun je jaren met de slinger doen.
    Ik heb bij de Action twee stoffen vlaggetjes slingers gekocht.
    En een zakje ballonnen met 1 erop bijj Xenos, zij hebben ook leuke verjaardagskaarsjes.
    Taart bestelde ik bij onze bakker, maar die van multivlaai is ook super. Kun je foto op de taart kiezen, het eetbare fotopapier krijg je los bij de taart geleverd, dus fotoblijft mooi, je legt hem er zelf op.

6. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik had zelf dingetjes gemaakt.. en 's ochtends toen hij net wakker was opgeblazen ballonnen in zijn bed gedaan en snel een fotootje genomen ;)
    Veel plezier alvast!

7. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ik had een slingers en een tafelkleed van de hema, en met de kleuren die in de slingers/kleed voorkwamen de rest versiert met ballonnen. Alles zag mooi roze, oranje, rood hihi.

8. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb dingen besteld bij partydeco.nl vooral ballon zijn favoriet en k heb hier hele leuke.met confetti erin (minder als ze stukgaan ;) ) verder heb k wat pom poms bij dr xenos vandaan.

9. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Makkelijk feestje .nl heb ik ook besteld

Deel Deze Pagina