Onze zoon is vandaag geboren en de echo heeft er behoorlijk naast gezeten! Meneer weegt 2320 gram!!! Prachtig gewicht dus voor de termijn, hij doet het gelukkig goed!
@Januari2010 Gefeliciteerd!en fijn dat het gewicht netjes is,idd ze toen een schatting maar zitten er vaak genoeg naast! genietse
Mijn dochter is ook met een te laag geboortegewicht geboren. Bij deze zwangerschap krijg ik dus weer groei echos. Vorige week een groei echo gehad en alle metingen kwamen uit op 32 weken en 2 dagen terwijl ik pas 30 weken en 6 dagen was. Deze baby groeit dus bijzonder goed! Zit in de groeicurve p50 dus gewoon een normaal gewicht. Soms kunnen de metingen van de echo er flink naast zitten! En uiteindelijk zijn die kleintjes de grootste vechters! Mijn zoontje woog met 37 weken 6 pond en had een enorm slechte start.
@Januari: Gefeliciteerd! Bij mijn zoontje hadden ze ook verwacht dat hij klein zou zijn.. Iedere week een groeiecho.. Ze hadden hem op 2500 gram geschat met 40 weken. Toen hij een paar dagen later geboren werd was meneer 3625 gram. Haha!