Goed dat je gebeld hebt! Ik had woensdag ook zo'n dag dat ik me kleintje niet voelde, was zelf niet lekker geweest en bedacht me s'avonds dat ik die kleine smorgens vroeg voor het laatst goed gevoeld had terwijl hij normaal heel druk is. Kreeg dan ook op me kop dat ik pas s'avonds belde, ben toen een nacht opgenomen geweest omdat die kleine idd een dip bleek te hebben, ctg was niet goed, als hij niet hersteld was snachts waren ze hem gaan halen... Gelukkig herstelde hij snachts en gaat het tot nu toe goed. Als ik hem hier een 3/4 tot een uur niet voel moet ik op me linkerzij gaan liggen en wachten tot ik hem voel, als dit na 15 min nog niet zo is moet ik meteen gaan bellen...
Ze komt gelukkig hier heen ben best bang maar vriend lief zegt rustig blijven anders voel je der helemaal niet
Fijn dat ze even kan komen bij jullie. Wens je sterkte en hoop dat alles goed gaat met je kleintje. Liefs Jel
O gelukkig dat ze jullie kant op komt. hopelijk word je snel gerustgesteld. Sterkte meid en hou je kalm.
Hou je ons op de hoogte? Komt vast goed, ze is vast ah slapen. Je kunt op marktplaats een doppler kopen, misschien wat geruststellender voor jou. Marktplaats.nl - angelsound kopen of verkopen - Vind angelsound goedkoop op Marktplaats.nl
spannend meid.. goed dat de vk even langs komt! hopelijk is er niets aan de hand met het kleintje en is het gewoon even rustig!
Nou, ik kom ook regelmatig even kijken of er al nieuws is..... Die radio stilte bevalt me niks! Hoop dat alles okay is...
Ik zit ook steeds te kijken of er al nieuws is. Het houd me erg bezig vanavond eerlijk gezegd. Kijk naar mijn onderschrift, zo begon het namelijk bij ons ook. Ik hoop van harte dat het voor ts heel anders, dus goed, afloopt... Sorry ts, wil je niet ongerust maken. Wilde het ook niet gelijk zeggen. Maar nu weten jullie voor jullie zelf als het goed is al wat er in de buik gebeurd. Hopelijk een lekker slapend babytje.... Hoop spoedig op goed nieuws.
Gatsie, kom ook telkens kijken. Vind het behoorlijk griezelig... Dit is ook één van de dingen waar ik zelf super bang voor ben. Hopelijk ben je nu thuis en heb je gewoon goed nieuw gekregen.