hallo dames, ik heb een paar vraagjes vraag ze maar meteen in plaats heel veel topics te openen. 1:vanmorgen had ik hele erge last van duizeligheid, kon alleen maar op rechte kant liggen naar boven kijken of draaien kon ik niet want dan werd ik ernorm duizelig... weet iemand hoe dat kan of zelf meemaakt? 2:heb de laatste tijd last van me buik,, maar dat zal wel komen doordat ie meschien gaat groeien. 3:heb ik me baby vanmorgen gevoeld.? presies onder me navel voelde ik ineens iets hard een heel klein stukje en daarna was het weer weg terwijl ik gewoon plat op bed lag.
1. Duizeligheid kan idd bij de zwangerschap horen, is bij de vk je hb al geprikt? Anders daar even aangeven dat je last hebt van duizeligheid. 2. Denk idd dat het groeipijnen zijn,zal je nog wel meer last van krijgen 3. Zou heel goed kunnen dat je de kleine al hebt gevoeld. ik voelde hem voor het eerst met een week of 14. zo vroeg voelt het als een plopje.
Voor 1 en 2, zie Kaatje 85 Wat betreft 3: je kan je kindje nu al wel voelen, maar net onder je navel denk ik niet, want je baarmoeder komt nog niet zo hoog. Mijn vk zei destijds toen ik 17 weken was dat ik em echt alleen nog maar helemaal onderin mn buik kon voelen
@ kiezeltje daarin wil ik je tog even verbeteren want met 14 weken zat mijn baarmoeder 3 vingers onder me navel volgens de verloskundige.. dus met 16 weken zit je baarmoeder echt al wel bij je navel en als je ligt is het makkelijker voor de baby om helemaal bovenin te komen.. kan me voorstellen dat als je staat het zo goed als niet mogelijk is dat de baby helemaal bovenin zit.. maar liggend moet dat zeker kunnen. en ik denk eigelijk dat ze bedoelt dat toen ze op haar buik drukte ze een hard stukje voelde dus of dat de baby was. liefs Marije
Mijn baarmoeder zat met 16 weken tussen schaambeen en navel in. Volgens de vk moet de baarmoeder met 20 weken bij de navel zitten, maar goed dat was je vraag natuurdlijk niet