Ik voelde mijn meisje ook al zo snel, week of 14. Plopjes en veegjes.. Verloskundige zei ; zullen vast je darmen zijn. Nou ik ben toch niet gek? En idd nu ik 21 weken ben weet ik zeker dat ze het al die tijd was.. Je darmen voelen heel anders (heb altijd last gehad van spastische darmen en dan weet je dat wel)
tsjaa hier voelde ik de eerste toch echt met 15 weken.... En deze heb ik ook rond 11/12 weken gevoeld...dansend op een volle blaas... En nee je voelt geen megaschoppen, maar wel gekriebel.. Je weet wat je moet voelen, en je weet dat dat anders voelt als je darmen... en je bent nu 'pas' 8 weken... misschien voel jij ook over 3/4 weken wel wat kriebelen, who knows
Ach ja, de een zegt dat het kan en de ander niet. Mijn verloskundige zei wel dat het vanaf 14wk mogelijk is veegjes en gekriebel te voelen. Ik voelde echter niets. terwijl mijn placenta achter ligt en ik ook slank ben. met 12 weken voelde ik ook belletjes maar dat waren echt mijn darmen die rare bewegingen maken sinds de zwangerschap haha
dochter voelde ik aan 17 weken, de zoon aan 13 weken, en nu mijn laatste zwangerschap, voelde ik ze ook al aan 12 - 13 weken, en de plopjes zijn wel degelijk verschillend met de rommelende darmen, het gevoel is dan ook niet dagelijks aangezien de baby nog miniem is, maar het is best wel mogelijk
hier echt gemerkt rond 15 weken. (was van buiten af met een weekje later al te zien, heb enorm dunne buikwand en ben sowieso erg dun) eerder tja, ik heb erg veel last van spastische darmen, dus kan zijn dat die het 'overstemd' hebben
Kan hoor!!! De eerste voelde ik met 20 weken (placenta voor) en nu rond de elfde week dat ik duidelijk iets voelde wat niet m'n darmen waren . Heb nu de placenta achter liggen en merk duidelijk verschil! Geniet ervan!!
Ik voel helaas nog niets, teminste wel veel kleine steekjes en krampjes, maar ik heb begrepen dat dat niet van het kindje kan komen. Probeer wel regelmatig geconcentreerd te voelen en soms denk ik wel wat te voelen, maar zo vaag dat ik toch denk dat ik het me verbeeld omdat ik het zo graag wil. Ik hoop snel mijn kleintje te voelen, dat lijkt me zo bijzonder!! En maakt het wat echter denk ik.
Ik voelde met 11 weken ook al de borreltjes/kriebeltjes. De vk zei toen dat t onmogelijk was dat t de baby was, maar die kriebeltjes en borreltjes zijn alleen maar sterker geworden, en nu met 23 weken echte schopjes. Dus het kan met 11 weken. Overigens ben ik niet de dunste. Weeg nu 76,5 kg, bij t begin van de zwangerschap was ik 73,5kg en daarvoor ben ik 30 kg afgevallen. Dus heb nog aardige speklaag.
Ja hoor. Ik voel ze ook vanaf de elf a twaalf weken. Bij veertien weken dagelijks. Bij zestien weken heel duidelijk en bij achttien weken voelt de.papa het ook heel duidelijk.