Hallo, ik zit met een probleem, hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee! Mijn man en ik zijn al 15maand aan het proberen om zwanger te worden, zonder enig resultaat!! Deze cyclus was wel heel speciaal, nog nooit gehad. Ik zal hem overlopen voor de duidelijkheid!! 8 juli 1ste dag regels 20 juli een goed uur buikpijn onderaan de buik 21,22,23 juli beetje bloedverlies 2 augustus begin bruin bloedverlies, buikkrampen zoals ongipijn hoogste temp van al mijn cyclussen gehad(hoogste temp voor deze cyclus 36,3°, nu 36,6° en 36,8°) 11 en 12 augustus gewoon bloed bij het afvegen 1 keer per dag, 11de ietsje meer dan de 12de. Ondertussen blijft ik bruin bloedverlies verliezen! Ik ben constant moe, heb buikpijn (niet constant maar toch veel, onderin en aan de zijkant van de buik), heb meestal koud, soms steken in m'n borsten, luste vandaag opeens niet zo graag ketchup terwijl ik daar anders gek op ben, ben emotioneler. Wat denken jullie hiervan Vele groetjes en bedankt voor het antwoorden! Bianca
vandaag was m'n ochtend temperatuur 36,9°. Wat me ook opvalt is dat ik meerdere malen naar het toilet moet maar dan meestal voor de grote boodschap!! Normaal gezien ga ik 1 keer per dag of zelfs soms eens een dag niet!! Nu moet ik elke dag minstens 2 keer gaan! Mijn langste cyclus op die 15 maand is 36 dagen. zit nu op dag 38!! Bruin bloedverlies is er nog steeds, rood bloed is uiterst minimaal. Vandaag nog niets! Zo dat was de update voor vandaag voorlopig. Groetjes
Vandaag nog niet veel bruin bloedverlies en een héél klein beetje rood tussen het bruin. Ik was de hele dag door een beetje misselijk, moe/futloos en veel moeten plassen, wel altijd maar kleine beetjes. Wat me ook opviel is dat als ik verander van positie, bv. Van liggen op bed naar rechtstaan, dat ik dan een stekende pijn krijg onderin mijn buik. Het is net ofdat er iets serieus wordt uitgerokken daarbinnen. Ik moet dan ook gebogen blijven staan, ik kan niet anders. Dat duurt enkele seconden en dan is dat over. Kan er mij alsjeblieft iemand helpen!!!! Veel liefs Bianca
Vandaag was mijn temperatuur 37°, lastig gevoel in m'n buik, soms steken en trekkend gevoel. Bruin bloedverlies is er nog steeds. Please, help me!!!