Ik verloor al sinds het weekend een beetje slijm ik dacht dat dit gewoon normaal was, echter zondag had ik opeens een klein balletje "snot" en een slijm draad wat ik verloor. Dit was geel. Nu ging ik gisteren naar de wc en had ik opeens een hele grote klodder geelachtig slijm bij het afvegen. Is dit de slijmprop?? Heb hem bij m'n zoontje nooit gezien ivm inleiden. Ben nu 38+4 weken zwanger. Morgen word ik ook gestript en volgdende week ingeleid. Dus hoop eigenlijk dat het zelf op gang komt....
Kan goed je slijmprop zijn, maar dit zegt niets. Bij de eerste met 32 weken verloren wn ingeleid met 38.3, alles zat toen nog pot dicht. Nu met 35.4 verloren. Maar het kan weer aangroeien en zegt echt helemaal niets over het verloop van je zwangerschap.
Klopt weet dat het niks hoeft te betekenen. Alleen mijn lichaam is wel flink aan het werk vorige week donderdag was namelijk mijn baarmoeder mond een beetje verkort en verweekt en dinsdag was alles helemaal verstreken en had ik al ontsluiting dus vandaar dat ik het toch wel spannend vind
Klinkt als je slijmprop. Hier verloor ik hem destijds op wo/do/vr (steeds stukken) en uiteindelijk braken zaterdagochtend mn vliezen en ben ik zondagochtend bevallen. Hopelijk gaat het bij jou ook zo en voorkom je een inleiding!
Al weken ontsluiting, sinds maandag zelfs 3-4 cm. Sinds vorige kwee woensdag ook de slijmprop kwijt (best groot en vies ding ) maar helaas, nog steeds geen natuurlijke start hier .... 😬
@colalight 'nog steeds geen bevalling' 🙈. Snap hoe je je voelt haha,maar je bent nog maar 37.4😉