voel me soms zo beroerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tanja1979, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Hallo,

Ik ben bijna 7 weken zwanger en kan me soms zoooooo vreselijk beroerd voelen.
    Zo ook gister op mijn werk,kreeg ik ineens flinke hoofdpijn,duizeligheid en heel misselijk. :cry:
    Mijn collega,s mijn bloeddruk opgenomen 130/85 dus dat is prima.
    Verloskundige gebeld,deze zei dat het ook een griepje kan zijn,en als het maandag niet beter is moet ik bloedprikken.
    Zijn er meer meiden die hier in het begin van de zwangerschap last van hebben gehad?en wat doen jullie hieraan? vind het zo vervelend om me ziek te melden :(

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi,

de eerste 3 maand was ik regelmatig ook zo beroerd, ik had het geluk dat ik halve dagen werk en dus elke middag kon gaan slapen, maar je kunt inderdaad ook een griepje hebben, als je een griepje hebt kun je je toch ff ziekmelden met die mededeling? een weekje uitzieken of zo en kijken hoe je je dan voelt?
    sterkte hoor ;)

3. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Ik heb me nu ook ziek gemeld met die mededeling ,maar heb het ook al eens eerder gehad,was toen net 4 weken en toen moest ik me ook al ziekmelden,zo vervelend,voel me soms zo oncollegiaal

4. mymiracle

ja dat begrijp ik best, dat heb ik ook altijd als ik me ziek moet melden, maar je beslist nu voor 2, dat heeft mij wel wakker geschud,
    mijn vk zei :als ik het niet rustig aan doe terwijl mijn lichaam erom vraagt dan is dat ook niet goed voor mijn kindje (op mijn kop gehad van de vk. omdat ik ook gewoon doorging..oeps), op die manier is mijn schuldgevoel altijd snel weer weg, eerst maar eens een gezond kindje ;) en natuurlijk begint dat met een mammie in spe die goed voor zichzelf zorgt, :):)

5. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Dankjewel voor je oppeppende woorden,klopt ook eigenlijk precies wat je zegt,we moeten nu even aan ons tweetjes denken,er groeit wel een klein mensje in mij en dat kan best veel van je lichaam vragen

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik begrijp dat je je heel rot voelt ten opzichte van je collega's. Dat had ik ook. Maar goede collega's begrijpen het wel geloof me.

en net wat mymiracle zegt het kan helaas best de eerste 3 maanden duren.

Succes!

7. mymiracle

sterkte hoor en denk aan je/jullie zelf!

Deel Deze Pagina