Mijn jongste draait constant in zijn bed en gaat dan gillen en ik wordt er nu echt gek van! Hij doet echt 2 uur over in slaap vallen totdat hij helemaal overstuur is. Helpt de snoozzzz?? ik moet iets hebben waardoor hij blijft liggen.
Werkt zelfde als de snoozzz toch? Kunnen ze hierin wel op hun zij draaien? Ik zie echt geen andere mogelijkheid aangezien het steeds brullen is en meneer de energie heeft van een paard
Pfff hij heeft hele tour tochten gemaakt vannacht? Zijn er meer mensen met ervaring van snoozzz of safe t sleep? Werden jullie kindjes niet boos dat ze minder jonden bewegen of werden ze juist rustiger? Ben echt 1,5 uur bezig om meneer in slaap te krijgen omdat hij alle kanten op schiet en dan weer vast ligt ergens. Hij kan dan wel vrolijk zijn maar vooral overdag als het te lang duurt dan wordt hij opeens wel boos omdat hij zo moe is.
Ik denk dat het even een periode is, gaat weer over. Persoonlijk hou ik niet zo van vastleggen. Dit hoort natuurlijk wel bij de ontwikkeling.
Ik heb zelf de Snoozzz ook een tijdje gebruikt, precies om dezelfde redenen die jij aangeeft. Maar op het consultatiebureau hebben ze me het echt ten zeerste afgeraden, omdat er in Duitsland een geval is geweest waarbij een kindje met matras en al omgedraaid was door die Snoozzz. Moet wel eerlijk zeggen dat toen ik het gebruikte, ze echt heel snel ging slapen, maar ik moest er wel vaker naartoe als ze d'r speentje kwijt was. En na die afspraak op het CB waarbij ze het afraadde, heb ik 'm niet meer gebruikt. Toen is het een paar dagen goed gegaan, maar nu is ze nog steeds vaak door d'r bed aan het "spoken". Maar goed, de Snoozzz werkte ideaal bij ons, maar ik doe het toch niet meer. Dus doe waar je zelf een goed gevoel bij hebt!
Hier ben ik het mee eens, je kindje "moet" wel de mogelijkheid krijgen zich te ontwikkelen, als je dit nu gaat doen krijg je het over een half jaar misschien weer, onze dochter heeft het ook gehad, na 2 maand was het over, ze heeft nu geleerd op haar buik verder te gaan slapen, ook zou het maarzo kunnen dat als je kindje wil draaien en het lukt maar niet.... dan hij alsnog gaat huilen,
@Angellove: ja, dat kan zeker..! Lijkt me erg eng! En als je kindje gaat draaien, misschien wil het wel graag op de buik slapen.
Ik heb hem even geleend van een vriendin en hij is binnen 5 min gaan slapen! In de avond doe ik het niet omdat hij dan goed doorslaapt. Ik bakerde hem eerst in en dan hebben ze toch ook geen bewegingsvrijheid om te ontwikkelen en toch ontwikkeld hij zich sneller dan de oudste die nooit is ingebakerd. Als hij wakker is dan kan hij alle kanten op en zich ontwikkelen en ook als ik hem in bed leg voor de nacht. Maar vind het wel fijn dat ik niet 100x heen en weer hoef met uiteindelijk een krijsend kind die over zijn toeren is. Op zijn buik slapen wil hij echt niet. Hij draait constant naar zijn buik maar na paar minuten wordt hij boos. Heb nog een kind dus je hebt gewoon niet alle tijd om constant heen en weer te lopen
Helemaal mee eens, deze fases kun je niet OVERSLAAN met dit sooort hulpmiddelen, alleen uitstellen. Hier werden wij helemaal gek toen de kinderen hadden geleerd om zich op te trekken in bed. Dat bleven ze soms tot 23uur volhouden. Toen hebben we mijn dochter maar in een campingbedje gelegd, omdat ze daar geen spijlen had om zich aan op te trekken. Leuk voor 2 weken, toen was ze achter hoe dat ook moet, en begon het feestje van vooraf aan
hoe stom het ook is... op deze simpele woorden kon ik dus niet komen, dat was indd mijn punt, uiteindelijk gaan kinderen het toch wel doen omdat het er nu eenmaal bij hoort
Dat kan ook een reden zijn om het niet te doen, maar daar doe ik niet altijd wat mee... Mijn zoontje slaapt namelijk ook al sinds hij 1,5 week is op zijn buik. Wordt ook afgeraden. Maar goed, ik las dat TS het al heeft geprobeerd en dat haar kindje ging slapen.
Ik sla het ook niet over want snachts ga ik het niet gebruiken en hij ligt dus niet 24 uur vast geketend ofzo. Zie niet waarom dit slechter is dan in bakeren of bijvoorbeeld puckababy die ook vaal na 6 mnd nog wordt gebruikt. Hij kan nu als hij wakker is goed op zijn buik te liggen want hok doet niks anders dan draaien maar nu hij overdag goed slaapt kom ik ook weer tot rust. Er worden zoveel dingen afgeraden zoals die loopstoeltjes, kan iedereen eerlijk zeggen deze niet te gebruiken of gaan gebruiken? Ik heb deze nooit gehad maar denk niet dat ik met die safe t sleep de ontwikkeling van mijn kind verpest... Een goed uitgerust kind is ook wat waard volgens mij
Je moet ook doen wat goed voelt en werkt! Of wij er mee eens zijn of het wel of niet zouden doen, dan telt dat uiteindelijk niet. Wel fijn dat het genoeg is om het alleen overdag te doen (of met 1 of 2 slaapjes).