Hi allemaal, Max was bij de geboorte 4 kilo en een flinke jongen. Vanaf de eerste keer bij het consultatiebureau riepen ze al: wow hij is wel erg stevig je moet echt opletten met wat je hem geeft (hij kreeg gewoon alleen maar melk natuurlijk en niet meer dan een newborn hoort te krijgen). Anderhalf maand geleden was hij nog te "dik" en mocht ik hem niet elke dag een tussendoortje geven. Nu ben ik een paar dagen geleden naar het consultatiebureau te horen geweest, en je raadt het nooit, hij is te DUN! Hij zit met zijn lengte nu boven het gemiddelde (was altijd eronder) en met gewicht onder de gemiddelde lijn). Hij was maar 90 gram aangekomen in anderhalf maand tijd. Nu is hij net gaan tijgeren en veel bewegen dus ik vond het wel logisch. Nu willen ze dat ik over twee weken weer kom wegen. Ik maakte me totaal geen zorgen want hij ziet er nog steeds lekker stevig uit en eet best goed. Dit is zijn schema. Wat vinden jullie? Moet ik echt iets aanpassen? 06:30 180 ML + 6 schepjes nutrilon en 2 schepjes pap 10:00 Fruit (olvarit potje of 1 a anderhalf vers fruit) 12:00 1 (soms anderhalf) boterham met diksap (soms een gekookt ei erbij) 14:30 Diksap of thee met een nijntje koekje of soepstengel of rijstwafel 15:00 Fles 180 ML + 6 schepjes nutrilon 17:00 Avondeten (potje olvarit of met de pot mee) + half bakje yoghurt 19:00 Fles 180 + 6 schepjes nutrilon en 2 schepjes pap Wat is jullie mening? Max is bijna 10 maanden.
Hier precies hetzelfde liedje, Daniƫlle was in het begin te dik(zie handtekening haar groei) en nu ook te dun in hun ogen :s Ik vind je schema heel mooi hoor,zie hier niets verkeerd aan. Mijn meisje is gisteren 10 maand oud geworden en heeft ongeveer de zelfde schema alleen eet zij iets meer brood. Niets veranderen hoor zolang je kindje tevreden is,en goed groeit is het goed toch? Ze bewegen steeds meer waardoor ze ook minder aankomen.