Buggy met hogere handvaten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lelie84, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Ik ben op zoek naar een buggy die wel klein ingeklapt kan worden, maar ook hogere handvaten heeft. De buggy's die ik tot nu toe heb gezien zijn allemaal te laag. Als ik (1.75) daar achter loop moet ik met een krommere rug lopen, wat ik niet lang volhoudt.
    Zijn er wel klein inklapbare buggy's met hogere handvaten????

2. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik heb de Maclaren Techno XT. Super fijne wagen. Niet goedkoop, maar zeker zijn geld waard. Ik had hetzelfde probleem. Ik ben zelf 1.80.

Groetjes Carola

3. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Wij hebben de Koelstra Simba. Ik ben 1.82 en loop er prima achter. Manlief is 1.96 en die loopt wel een beetje gebogen. Maar voor ons prima voor op vakantie of dagjes weg.

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een Nuna Pepp. Hoogte verstelbaar. Mijn man van bijna 2 meter loopt daar ook prima achter.

Wat ook een aanrader is is de Peg Perego Pliko P3. Ook in hoogte verstelbaar tot 1,08m.

5. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Bedankt voor de snelle reacties!
    Ik ben ondertussen op marktplaatst aan het kijken, want nieuw vind ik het wat prijzig. We hebben een grote stevige buggy van mutsy.
    Maar ik zoek een lichte inklapbare buggy die ik gewoon in de auto kan laten liggen. De laatste 2 buggy's zijn niet te vinden.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nuna pepp is echt een fijne buggy is ook maar 180eu

7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Ik heb de Mutsy Spider, ook in hoogte verstelbaar, ik 1,60 en man 1,86 kunnen er beide goed mee overweg, en hij pas prima in mijn kofferbakje :) sta er ook niet mee te klooien bij de auto, zit een handvat aan, je klapt hem zo in..

8. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    bij de babypark hebben ze ook een outlet afdeling (show modellen etc). Hier zijn ook vaak goede buggy's. Mijn ouders hebben hier de Nuna Pepp gekocht en dat scheelt dan toch met de nieuwprijs.

9. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    180 euro is mij echt teveel! Ik zoek iets voor Max 30 euro. Ik heb een Mutsy Spoke maar ik wil niet steeds een wagen in en uit moeten klappen. Maar gewoon standaard de buggy in de auto hebben liggen.

10. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Let niet alleen op de hoogte van de handvaten, maar ook of je tijdens het lopen tegen de wielen/achterkant schopt. Minstens net zo vervelend, en kom je eigenlijk alleen achter door te proefrijden. Ik ben 1.90 en heb er net een buggy zoektocht op zitten, ben met een centimeter door de winkel gegaan :D.

Maximum duwhoogtes:
    Nuna pepp 105 cm (veel goede reviews, voor mij te laag)
    Koelstra simba 108 cm (veel goede reviews, ik schop tegen de achterkant)
    Safety 1st Teknika 110 cm (ouder model, staan regelmatig op marktplaats, fijn!)
    Safety 1st Compa'city 110 cm (beste koop consumentenbond 2012)
    Petite star zia x 112 cm (nadeel: kan omklappen bij grotere kindjes door 3 wielen)
    Maclaren Techno 110 cm (nadeel: duur)

Ik zou dus op marktplaats zoeken op "safety buggy" en dan via de plaatjes een Teknika of Compa'city zoeken, dat moet lukken voor 30 euro.
    succes!

11. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik zou toch in winkels gaan test lopen, want wel belangrijk dat je niettegenstaande wielen aan loopt en idd de hoogte

Ikmheb een chicco lite way en ben net zo lang als jij.
    Het loopt prima

Deel Deze Pagina