Morgen neusamandel eruit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bizzy, 22 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    En jeetje wat zie ik op tegen deze dag.
    Ik weet het stelt weinig voor allemaal maar me maag draait al een week als ik erover denkt.
    Me arme kleine meisje die straks niet weet wat haar allemaal overkomt, de angst de paniek als ze onder narcose gaat pfffff.
    Ik ga denk ik geen oog dichtdoen ben ik bang.
    Gelukkig al om 7:15 melden in het ziekenhuis.
    Wil niets met deze topic hoor alleen even steun zoeken en me nare gevoel delen.

2. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ahh, sterkte! Kan me voor stellen dat je je druk maakt.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

4. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hoop dat alles goed is gegaan!

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Het is niet doorgegaan..
    Me arme kleine meis kreeg afgelopen nacht ineens 39.7 koorts!!!!!
    Ok gebeld en ze mocht niet de ingreep ondergaan nu uitgesteld naar 21 juli.
    Later vandaag blijkt ze haar 9de ooronsteking te hebben

6. Babynummer1

Babynummer1 Nieuw lid

23 jun 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi! Ik heb een vraag weet niet of ik goed zit😬! Maar mijn zoontje is nu 9 maanden en ik heb vanaf het begin een fout gemaakt om hem altijd inslaap te wiegen! Nu 9 maanden veder wilt die dat natuurlijk nogsteeds! Heb het met cb overlegt maar die zeggen gwn neerleggen in ze bed en laten huilen ookal slaaptie 3 dagen niet overdag hij geeft het van zelf op nu vandaag half uur gehuild helemaal over ze toeren alsnog heb ik het opgegeven en hem toch in slaap gewiegt! Nu om half 8 naar bed gegaan maar word constant wakker. denk omdat die weinig geslapen heeft. Maar kom nergens meer aan toe overdag wilt die ook bij mij slapen maar moet ook het huishouden doen combineer het wel goed maar is niet de bedoeling! Iemand tips? Om hem toch in ze eigen bedje zelf in slaap te laten vallen? Gr 😴

7. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Wat zielig!
    Mijn zoontje is 3 dagen ouder dan jouw dochtertje en die had dinsdag zijn operatie. Woensdag had hij 40,1 graden koorts dus zijn we nog in het ziekenhuis geweest om alles te laten controleren. Helaas heeft hij een virus opgepakt (waarschijnlijk op het kdv ofzo) wat toevallig samenvalt met de operatie. Wel heel vervelend voor hem, want hij is nu heel sneu.

Technisch is de operatie goed gegaan, nog geen 10 minuten van narcose tot wakker worden :)

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Beterschap met je meisje!!
    Bij mijn dochter zijn de neusamandelen eruit gegaan toen ze net 2 was, kleine ingreep!
    Daarna ook helemaal geen last van gehad!
    Ik vond alleen de narcose zelf eng, maar dat zal iedere moeder wel hebben! Toen ze eenmaal onder narcose was moest ik naar een kamertje ernaast en 10 min later was ze al weer bij me;)

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi,

Je zit niet helemaal goed met je vraag maar namelijk in mij topic hahaha.
    Mijn tip doen wat je moederhart je ingeeft en niet te veel naar het cb luisteren!

Deel Deze Pagina