Aankomen tijdens de zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saartje123, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoi meiden.

Ik ben tot week 16 vier kilo aangekomen. Ik vond het toen wel hard gaan.

Van week 16 tot 20 ben ik nog eens 2 kilo aangekomen en vanaf week 20 ben ik dus blijven hangen en niet meer aangekomen.

Is het normaal dat je soms zulke tussenpozes hebt?

2. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn gyn is mijn eigen gewicht niet zo belangrijk, ze wegen me wel maar eigenlijk kijkt hij der niet echt naar. Dus ik zou me geen zorgen. Ben nu 36 weken zwanger en ben 10 kg bij dus das ook niet zo heel veel.
    Ik zou zeggen wees blij dat je niet al te veel bij komt, het is alleen maar extra gewicht dat je moet meesleuren.

3. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ik ga ook met sprongen.. Dan weer weken niks en dan ineens weer 2 kilo. Zat van de week op 4,8 in de plus met 28 weken.

4. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik ben tot 20 weken haast niks aangekomen en nu zit ik al op dik 5 kilo. Ineens gaat het hard :( Hoop eigenlijk wel dat het zometeen weer iets minder gaat.

Bij mijn dochtertje was ik tot week 25 ongeveer 9 kilo aangekomen. En dat is altijd zo gebleven. Vlak voordat ik ging bevallen was ik die ochtend nog steeds 9 kilo. Vond ik toen ook zo vreemd.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben tot 20 weken 13kg aangekomen, en tot nu toe nog niks extra's erbij! dus... ik hang ook al zo'n dikke 2 maand op hetzelfde gewicht!

6. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Is gedurende de hele zwangerschap heel verschillend hoor! Ik ben nu totaal bijna 5 kilo aangekomen, maar die laatste kilo is van een week!:$

Deel Deze Pagina