Komend voorjaar wil ik veel met onze zoon op de fiets gaan doen. Dan is het handig om een buggy te hebben die makkelijk op de fiets mee gaat, maar die ook fijn is in gebruik. Nu zag ik dat er bij de prenatal een buggy in de aanbieding is dus daar wil ik eens naar gaan kijken. Welke buggy kunnen jullie me aanraden?
Ik heb de MacLaren Quest als buggy en neem hem ook mee op de fiets. Hij bevalt me super! Rijdt heel soepel en Lucas zit er goed in (ach... hangen doen ze altijd wel een beetje in een buggy, maar hij houdt het lang vol!). Ik weet niet welke er in de aanbieding is, maar dit is mijn ervaring met de MacLaren. Hij is niet goedkoop, maar wel goed!
Ja, hier hadden we eerste een andere buggy, maar daarmee hadden we altijd problemen met de wieltjes. Buiten gaat het dan nog wel, maar vooral als je dan ergens naar binnen ging waren we altijd aan het "klooien". Ik schrok in de winkel wel van de prijs, maar ik moet toegeven dat hij de prijs meer dan waard is! We gebruiken hem inmiddels bijna 9 maanden en het is zeker geen miskoop. Heel veel succes met je zoektocht. Ik zou in ieder geval even naar een winkel gaan waar je even kan rijden met de buggy, eventueel ook even op een andere ondergrond, kan je vergelijken. Groetjes Mariska
Ik heb de buggy van de prenatal (was 89 euro) en bevalt goed. Ik neem 'm ook mee op de fiets met zo'n 'buggy mee' en dat gaat prima! Ze zit prima in de buggy en je kan er lekker mee winkelen b.v.
Probeer de buggy in de winkel even uit. Sommige buggy's zijn bijv. ook wat lager dan anderen, zodat je na een half uur lopen rugpijn krijgt. Ik zou er dus eentje kiezen die goed bij je lengte past.
ik heb een zapp, maar zou de volgende keer voor een ander kiezen, het zou de lichtste buggy zijn, maar vind hem toch best zwaar mijn fiets valt zo om, terwijl dat met andere buggy`s niet zo is
Ik vind de maclaren best prijzig. Onze kinderwagen rijdt prima dus het is echt een buggy voor erbij. Dan vind ik 100 euro meer dan genoeg