Sinds een paar dagen doet ze het in bedje best vaak, ze schud dan met haar hoofdje van links naar rechts soort van nee schudden maar dan snel achterelkaar. In het begin deed ze dat als we een aai over haar bolletje gaven maar nu doet ze het dus ook zomaar Herkent iemand dit? Vind het namelijk erg raar en daardoor gaat ze dan weer spugen
hmm klinkt bekend, Thijs doet dit ook heel vaak, hij heeft nu dus ook een kale plek op zijn achterhoofd. Ik weet niet of hij daardoor meer is gaan spugen want spugen doet hij zowiezo. Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen maar je kunt eens in "het grote reflux topic" kijken.
Ook wel herkenbaar, maar hier was het dan omdat mn zoon weer een nieuwe beweging had ontdekt die hij dan grappig vond.
Hier doet hij het omdat hij moe is. Het begon alleen met in bed vlak voordat hij in slaap viel. Sinds kort doet hij het ook bv in z'n kinderstoel als hij moe aan het worden is. Ik maak me er ook stiekem een klein beetje zorgen om, maar ik heb veel verhalen van kindjes gelezen die het ook hebben als ze moe zijn. Dus voorlopig ga ik daar maar vanuit
Hier ook herkenbaar, mijn kleine doet dit ook. Hij heeft er zelf veel lol in, het lijkt inderdaad dat hij weer wat nieuws uitgevonden heeft.
Naomi doet dit sinds kort ook. Ik vind het heel grappig, omdat ik dit zelf als kind ook heel vaak deed (best lang ook nog, ik herinner me nog hoe fijn ik dat vond, noemde het altijd 'rollebollen' ) Niets ergs aan, behalve dat het inderdaad wel vervelend is als ze daardoor gaat spugen.
Niels doet dat ook altijd vlak voor hij in slaap valt. Blijkbaar helpt het hem om in slaap te vallen. Hij doet dat al vanaf een maand of 2 oud.
Bedankt dames voor de reactie's ben nu deels wel gerustgesteld ik maak mij eigenlijk zelden snel ongerust maar dit doet ze opeens vaker dus dacht misschien is er iets niet goed daarboven ihhiihi... Zal het hier de fysio eens vragen.... Als jullie een aai over de bol geven wat is dan de reactie?Met name in bed...
erg herkenbaar idd, soms vind hij het gewoon leuk om te doen (grote glimlach op z'n gezicht) en de andere keer is het omdat hij moe is
Hier hetzelfde hoor, gewoon voor de lol (en al helemaal lachen als ik mee doe) en ook wel voor het slapen gaan. Ik maak me geen zorgen, je hoort het echt vaker. Charlie
Mijn zoontje doet dat ook en ik herkende het heel erg van m'n broertje. Die heeft dat jaaaaaaaaren volgehouden! Op een gegeven moment lag hij met z'n hele lijf mee te rollen en ook nog te neuriën, hahaha, heel irritant als ik samen met hem in een tent moest slapen met vakanties enzo. Overigens doet hij het af en toe nog steeds, zegt z'n vriendin en hij is nu 31
Oh wat een opluchting alles is nieuw en met een prematuurtje weet je gewoon niet wat er wel bijhoort en wat raar is... Sanny hahaha das wel heel erg