Na alle eet-/receptentopics met allemaal heerlijke gerechten ben ik wel eens benieuwd wat jullie nou echt niet wegkrijgen... Dus niet, ik hou er niet zo van maar ik eet het wel, maar echt wat je niet lust. Ik eet geen: * olijven * mosselen * garnalen * champignons/paddestoelen We hadden gisteren aardappels in een bospaddestoelensaus, ik sta altijd overal voor open om te proeven maar jeetje wat is dat smerig zeg! Hahaha ik heb het gewoon niet eens door kunnen slikken.
spruitjes! blegh! verder ben ik niet zo'n moeilijke eter al moet ik zeggen dat ik voor jouw lijstje ook niet warm loop
Ik ben echt een super makkelijke eter, tot op de dag van vandaag heb ik nog niks kunnen ontdekken wat ik niet lust .
* Spruiten * Asperges * Bitterkoekjes * Voedsel van de BurgerKing * Meloen * Er zullen vast nog meer dingen zijn maar kom er niet op
Ik lust echt geen Bloedworst en Olijven. Ook at ik nooit tomaten en nu sinds dat ik zwanger ben geweest vind ik ze wel lekker Mosselen lust ik wel maar eet ze niet aangezien ik altijd dingen zie erin En kaviaar bahbah wat is daar nu zo lekker aan
-Wild - heb een keer een wildragout gehad en dat knierste helemaal tussen mn tanden , sindsdien nooit meer gegeten . -Lasagna - sinds mn zwangerschap taboe geworden . -schelpdieren - stinken . -olijven -mandarijnen , stinken ook en laat dat nou net mijn dochter haar lievelingsfruit zijn .
-olijven -dadels -tuinboontjes -peultjes -orgaanvlees ale: -pesto Ben verder een alleseter, zelfs vliegtuigvoer vind ik lekker
Ik lust geen: - vis - champignons - gehakt - komkommer - olijven - courgettes - shoarma en dat soort dingen - witlof ehh kan nog wel even doorgaan denk Ben een hele moeilijke eter!
Kan me helemaal aansluiten bij Kleinwonder Ik lust dus gewoon alles, behalve Zuurkool (jegh! ale: ) Maar moet er wel bij zeggen dat ik vegetariër ben en dus geen vlees/vis eet. Toen ik nog wel vlees en vis at waren er wel dingen die ik echt niet at, zoals orgaanvlees en inktvis.
- spruitjes - witlof - gember - zuurkool - orgaanvlees - peer (niet echt ontzettend vies, maar ook niet lekker)
Ik heb een rare tic, lust geen kaas maar wel gesmolten dus wel over gerechten,tosti enz maar niet zo. Ik lus ook echt geen franse kazen enz. Verder lust ik geen mayo en dus ook niets waar mayo inzit zoals salades enz. Huzarensalade blehhhhhh
-Bloedworst -Van die 'drilpudding' of flan bleegh! -Rode kool En verder alle warme gerechten waar fruit in verwerkt zit bijv.konijn met pruimen. *jakkes*