Hoi ik zou volgens de berekeningen 4 mei mijn eisprong gehad moeten hebben,en zou 19 mei ongi moeten worden,mijn.vraag is nu zou ik.nu kunnen testen zou ik.nu al genoeg zwangerschapshormonen hebben voor een.test? Ik.kan.gewoon niet wachten! De eerste x teste ik 1 dag voordat ik ongi moest worden gelijk dik positief toen,, ii hoop een posi antwoord te krijgen
hoi je kunt testen op de dag dat je je ongesteldheid verwacht, dus 19 mei. Ik zou niet eerder testen, sommige testen zijn wel gevoelig maar anderen minder. Probeer nog even je geduld te bewaren! Mirjam Ps neem je al foliumzuur?
Maar kan witte afscheiding duiden op een zwangerschap? Dan is het dun dan weer wat dikker,volgens mij had ik dat bij mij 1ste zwangerschap ook in het hele begin
Hallo, Nee witte afscheiding is geen zwangerschapssymptoom, ook niet in welke toestand. Dus hierop kan ik niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Heb nog even geduld. Groetjes Ineke
Ik ben zwanger ik.kon.het niet laten om nu.te testen kon echt niet wachten meer dus 2 dgn eerder gedaan en binnen 5 seconde een 2de streep hij is iets lichter maar hij staat er