Hoi meiden. Ons forum vriendinnetje heeft een hele slechte uitslag gekregen van de 20 weken echo nu kennen we deze meid al ruim 2 jaar en we willen met z,n alle iets geven nagedachtenis aan haar dochtertje. Ik heb al wat zitten googlen maar ik vind niets echt bijzonders. Hebben jullie misschien tips?
een mooie kaart is ook leuk.. of zon speciale lampion die hun zelf op kunnen laten stijgen? zie ze wel vaker voorbij komen maar weet geen site te noemen.. anders miss een mooi hangertje voor aan een ketting? bij de juwelier heb je vaak leuke dingetjes als kleine voetjes of een speentje of kinderkoppie.. wat lief dat je/jullie dit voor haar doen!
Ik ben even op onderzoek gegaan om wie het gaat. En ik ken haar nog uit een topic waarin we schreven. Ben er echt van geschrokken. Wat kan het toch allemaal vreselijk oneerlijk zijn! Wat betreft ideeën, ik vind het al een heel mooi gebaar dat je wat wilt geven. Wat dat dan is, maakt dan niet meer uit vind ik.
het is zo moeilijk wel willen ook niet dat het to much(hoe schrijf je dat haha) is maar gewoon iets dat we aan haar denken. we zijn erg ontdaan door dit nieuws het is echt een vriendin geworden..
Het is idd een plant waar vlinders op afkomen, hier werd het beide keren erg gewaardeerd maar dat is zoals Jel zegt denk ik met alles want het is al een heel lief gebaar om zoiets te doen en te weten dat er aan je gedacht wordt.
Ik kreeg een grote bos bloemen thuis bezorgd van een stel dames uit het topic waarin ik schreef. Dat vond ik zo'n lief gebaar...
Ik vind persoonlijk dit erg mooi. Het is een navelstrengdoosje en komt uit Indonesie (daar liggen mijn roots ook) Ze kan er natuurlijk ook een klein haarlokje in doen, maar een stukje navelstreng is wel datgene wat een moeder en kind verbindt, van de eerste weken tot de geboorte.. Zo draagt ze alijd een stukje van haar kindje bij zich. Navelstrengdoosjes - Belandong | Ietsmooisvoorjou.nl Dan zou ik kiezen voor de granaatsteen, deze steen geeft kracht, moed en doorsettingsvermogen. En voor een beetje bos bloemen betaal je ook 25 euro.
Ik heb een bedelarmband gekregen van mamakado van mijn forumvriendinnetjes. Met hieraan bedels die symbool staan voor mijn kindjes. EchtHeel bijzonder en heel kostbaar voor mij
Wat moeilijk zeg! Vaak wil het gebaar meer zeggen dan het cadeau! Ik heb zelf een metalen vlinder gekregen welke wij aan de schutting gehangen hebben. Wat ik ook mooi vind, is een opberg doos, met daarop de datum geschreven , om alle spulletjes in te doen zoals positieve test, eerste echo en dergelijke. Ook een hangertje of een bedeltje is bijzonder, van een engeltje een hhartje of een vlindertje. Veel succes!
Ik heb toen voor mezelf een zilveren armbandje met engelen bedeltje gekocht. Vo nd ik zelf erg mooi. Sterkte!