bloedverlies na inwendige echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door em3, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zijn er mensen die bloedverlies hebben gehad na een inwendige echo? Ik had de dag erna een paar streepjes bloed in mijn ondergoed. Daarna rood/roze slijm, roze slijm en sinds vandaag bruinig slijm. Ik maakte me ernstig zorgen. Inmiddels gaat het wel weer, maar vroeg me wel af of waar het door komt.

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent een stuk beter doorbloed nu, daardoor kan er ook makkelijk een adertje knappen tijdens een inwendige echo of bv seks (en ook bij paardrijden of andere sporten kan het gebeuren). Heel normaal hoor! Maar als je je zorgen maakt, gewoon de vk bellen en het uitleggen.

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Is er bij je vk niet voor gewaarschuwd?
    Ik heb hier tot 12 weken inwendige echo's gehad maar geen last daarna.. Zal per persoon verschillen maar de gyn of vk waarschuwt hier wel voor normaal gesproken.. Het is allemaal beter doorbloed dus niet vreemd hoor ;)

4. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel. Ze hebben niet gewaarschuwd, dat had best even gemogen! Was helemaal panisch en chagrijnig ervan.
    Over 3 weken gelukkig weer een echo gelukkig, dan ben ik 9 weken en is de spannendste tijd voorbij.

5. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik kreeg deze echo vanwege mijn onzekerheid, dan is het eigenlijk best wel stom om me dan niet te waarschuwen grrrrf.

6. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat niet vreemd hoor maar logisch dat je schrikt. Met seks, veel tillen of zelfs met fietsen zou je al kunnen bloeden omdat het zo erg doorbloed is.
    In de folder van mijn VK staat: bij bloedverlies bellen als het een maandverbandje vol is, een beetje bloedverlies is heel normaal.

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig. Er staat in mijn folder ook wel dat bloedverlies normaal is, in kleine mate, maar wat dat dan is... Dankjewel voor de duidelijkheid.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja hier :) Was toen ook niets aan de hand verder..

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat ze dat niet even gezegd hebben vooraf! Stom van ze...

Maar idd; kan geen kwaad; let er wel op dat je niet blijft bloeden.

10. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sinds vandaag lijkt het helemaal over te zijn.
    Ook het bruinige is er nu niet meer. De echo was afgelopen woensdag. Bedankt voor de geruststelling.

Deel Deze Pagina