jeeeeetje silly, wat heftig allemaal...maar als hij zooo erg last heeft van reflux dan moeten ze daar toch iets aan doen...? hoe staat het met de kma? dat dacht je toch eerst?? ja het klinkt ook als een kind dat graag wilt drinken maar pijn hefet en dat had jij allang door..maar die stommem artsen die je steeds afschepen met ja het zal dit wel zijn, of dat is het... sterkte
Silly, neem me niet kwalijk dat ik hier nu met zo'n suffe vraag kom, maar laat je hem ook boeren tijdens het drinken? Ik herken namelijk heel goed wat jij beschrijft, enkele minuten goed drinken, dan opeens zit er iets "dwars" en gaat hij huilen, loslaten, etc. Ik haal 'm dan van de borst ( is wel érg kwaad dan) en hou 'm rechtop totdat er een boer komt. Daarna drinkt hij weer rustig verder. Ook dit is niet bepaald leuk, maar hij drinkt wel goed dan. Sorry als dit suf overkomt (met alles waar jullie waarschijnlijk al aan gedacht hebben) maar wilde het voor de zekerheid toch eens vragen. Liefs
ja hoor hij boert om de paar minuten en daarna ook. geen verschil. word er ondertussen beetje gestoord van maar goed moet volhouden, met de fles doet ie het ook dus dan kan ik net zo goed borstvoeding blijven geven. soms is ie zo van slag en dan denk je troostvoeding.. nou als ik dat doe als ie overstuur is gaat ie tegenwoordig alleen maar harder huilen. zn dosis losec is verhoogd naar 2x per dag sinds vrijdag maar dat lijkt ook niet veel te doen dus weet het helemaal niet meer nu kma weet ik ook nog steeds niet. hij huilt tegenwoordig om zo'n beetje alles dus kan het niet met zekerheid zeggen. voorlopig in ieder geval geen zuivel morgen ka.. ben benieuwd
silly, ik vind het zo erg voor jullie..jeetje wat is er toch met je ventje heh...hopelijk geeft de ka morgen wat meer duidelijkheid of een oplossing.. het ZOU kunnen dat hij nu een huilpatroon heeft ontwikkeld...maargoe djij ziet zelf wel of hij pijn heeft en dat hoor je neem ik aan ook echt wel aan de huiltjes toch... veel succes en sterkte meis
Het kan wel heel goed zijn hoor...Irem was op een gegeven moment ook ontroostbaar, we dachten echt dat er iets aan de hand was (ze kreeg toen al haar medicijnen voor haar reflux)....uiteindelijk na haar ziekenhuisopname bleek het echt puur oververmoeidheid en overprikkeld zijn geweest te zijn. Maar ja bij ons was er dus wel een zkh opname voor nodig om daar achter te komen . Veel sterkte silly!
Echt sneu... kan me voorstellen dat je er gestoord van wordt. Hier gaan de voedingen sinds kort ook gepaard met gehuil, vind het ook vreselijk. Had ergens iets gelezen dat met deze leeftijd de slik-beweging veranderd, misschien heeft het daar ook iets mee te maken. Anyway, wil je heel veel moed wensen!! XXX
ik geef nu ong. anderhalve week een dubbele hoeveelheid losec. KA was het er niet mee eens want het kon niet aan zn reflux liggen maar goed was beetje ten einde raad en die KA lult af en toe ook maar wat geloof ik maar goed in ieder geval... al anderhalve week geen gekrijs met tranen meer tijdens de voedingen !! van de week zelfs 1x troostvoeding gegeven! nou al bijna 2 maanden als ik het maar probeerde, dan ging ie nog harder huilen. ben zelfs beetje bang dat als ik het nu neer zet dat het weer terug komt, ook slaat het nergens op natuurlijk. na bijna 2 maanden lang met elke voeding huilen, krijsen met tranen over zn gezicht, kan ik weer normaal voeding geven! tja hij is wel afgeleid soms maar geen gehuil. nu zelf ook nog even een borstontsteking achter de rug, toen voelde het voor mij weer wat minder maar toch ben echt blij en hoop echt dat het zo blijft zo zie je maar..KA-en hebben toch echt niet altijd gelijk hoor
wat gek dat die ka dat zomaar zegt, dat het dara niet aan zou kunnen liggen, hij kon het op zn minst proberen...en zo zie je maar...jouw kindje is veel zwaarder dan een gemiddeld kindje van die leeftijd, tja dan moet ie ook een hogere dosis hebben... Ik ben wel heel blij voor je en hem dat het dirnken nu tenminste normaal gaat....zonder huilen, dat ie er gewoon van kan genieten! en jij ook!!!
en vandaag, bijna een maand verder, gaat het nog steeds goed! hij heeft niet meer gehuild sinds zn losec verdubbeld is