Omdat mijn dochtertje nu al 210 ml aan voeding krijgt en daar nu ook rijstebloem bij mag moet ik tussendoor constant roeren om alle schepjes voeding erin te krijgen. Nu ben ik dus op zoek naar grotere flessen met een inhoud van rond de 300 ml. Ik heb ze alleen gevonden van de Dodie en Avent, maar op de Dodie past haar Bibi speen niet en de Advent is een brede fles met brede speen. Welk merk flessen heeft wel een grotere variant en kan in combinatie met een Bibi speen?
Van de Difrax ben ik nog niet tegen gekomen in de winkels, behalve dan de brede variant. Maar ik zal eens kijken. Bedankt voor je reactie.
Ik bedoel ook een brede fles, maar volgens mij passen er dezelfde spenen als op de normale variant. Maar ik weet het niet 100% zeker.
Oké dat wist ik niet. Zal anders eens vragen in de winkel of het past. Dacht namelijk dat daar alleen de brede spenen weer op pasten
Volgens mij passen daar ook alleen de brede spenen op. 'De OptiFles breed heeft alle voordelen van de normale OptiFles en is tevens voorzien van een extra brede flessenspeen die op de borst lijkt, waardoor de overstap van borst naar fles gemakkelijker verloopt. '
De fles verdelen in twee flesjes misschien een idee? Dus gewoon in de ene fles 120cc+4schepjes+benodigde rijstebloem en in de andere fles 90cc+3schepjes+benodigde rijstebloem. Is het ene flesje leeg zet je die weg en ppak je het tweede flesje. Als je met 1 flesje bezig bent om te maken, kan je net zo makkelijk tegelijk een tweede flesje maken. Tegelijk in de magnetron, dan schepjes erin, en tegelijk schudden ! Zo heb ik het heel vaak gedaan ! En neem aan dat je wel twee flesjes hebt, hoef je ook niet op zoek naar een grotere fles.
Ik ben lekker lui Gewoon 1 grote fles lijkt me makkelijk. Bij mn oudste kids heb ik ook een grotere fles gehad, weet alleen niet meer waar ik die vandaan had Maar iig bedankt, kan ik het alsnog zo doen als ik geen andere fles vind
de grootste van avent is 330 cc en verkopen ze gewoon overal... haha ik zie net da je avent al had staan... sorry
Kan je dan niet zo'n Difrax fles kopen met nieuwe speentjes? Die moet je eigenlijk toch af en toe vervangen... Dat heb ik nu ook maar gedaan.