Brullen en doordraaien van de honger...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kayra, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Kayra is een erg hongerige baby en kan daarom niet wachten op zn voeding hij heeft totaal geen geduld. Midden n de nacht zolang laten huilen tussen zijn slaap vind ik zo zielig, maar ik kan niet anders. Mijn vraag is nu dus of ik zijn flesje voor de nacht eerder kan klaarmaken en in de koelkast mag bewaren?

Ik gebruik hypoallergene voeding van frisolac en nutriton erdoorheen , ik weet niet of dit wat uitmaakt bij het beantwoorden van mijn vraag ;)

2. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    volgens mijn cb mag het mits je het met gekookt water maakt en direct in de koelkast zet

3. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Ok 1 mening/feit :) is al genoeg! Ga het gelijk klaarmaken de koelkast in en ik me bed in haha :)

Bedankt voor je antwoord.

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Je zou ook de voeding in van de potjes kunnen doen. Alvast een flesje met water in de koelkast zetten en dat in de magnetron doen. Als het water warm is poeder uit het potje erin schudden en klaar binnen 1 minuut.

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ja ik weet dat de meningen hier nogal verdeeld over zijn. laat ik het zo zeggen, ik deed het altijd wel omdat mijn dochtertje ook alles bij mekaar krijste tot ze de fles had. bij de volgende zou ik het weer op die manier doen.

6. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Je kan ook kokend water in een thermosflesje doen en met de fles met de poeder erin samen naast je bed zetten. Als je kindje wakker wordt, heet water in de fles, even voelen hoe warm het nog is, en eventueel aanvullen met koud kraanwater. Hoef je niet eens naar beneden :)

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Nutriton mag je niet voor een 2e keer opwarmen volgens de verpakking. Zou dus ook gaan voor de thermosfles met heet water.

8. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    officieel raden ze het af... maar ik zou het gewoon doen :)

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik zou het ook gewoon doen. als het in een flesje afgesloten in de koelkast staat en je kookt ze elke dag uit, kan er toch niks gebeuren.

Deel Deze Pagina