Britt krijgt vanaf strakjes haar 1e fles met Nutrilon Forte. Ze krijgt nu bij elke voeding 150cc+5schepjes aangeboden, maar komt overdag na ongeveer 3 uur weer met honger. We weten het dan nog wel te rekken, ongeveer een half uurtje, maar dan moet er ook echt een fles in. Ze drinkt hem niet altijd helemaal leeg, maar soms ook wel. Ik heb net met het CB gebeld en ze gaven me als tip om over te gaan op Nutrilon Forte. Half gewone voeding en half Forte. Nu vraag ik me af wat jullie ervaringen hiermee zijn, heeft het geholpen? Overdag slaapt ze tussen de voedingen weinig, ze is vaak wakker maar huilt niet altijd. 's Nachts daarentegen slaapt ze goed door, laatste voeding tegen een uur of half 11, dan wordt ze 's morgens tussen 6 en 7 uur weer wakker.... Hoor het graag van jullie! Xx
Hier heeft het niets uitgemaakt of we de standaard of de forte voeding gebruikten....... We zijn dus gewoon weer overgegaan op de standaard voeding
Hier heeft het zeker veel uitgemaakt! Ik had een onwijze hongerlapje, haalde amper 3 uur tussen de voeding. Sinds Nutrilon Forte (wel eventjes een week of 2 wachten tot het uiteindelijke resultaat) gaat het geweldig. Hij komt nooit meer korter dan 4 uur. We merkten het verschil heel erg goed. Succes!
Jelle heeft ook heel lang forte gehad en hier was het echt een uitkomst. Maar idd, ik moest wel eerst mengen, want anders had hij weer kramp...
En dat mengen, doe je dat dan half/half ofzo? Heb het vandaag voor het eerst gedaan, maar ze kwam na de fles van 9.15u alweer om 11.45u! Heb het weten te rekken tot 1300u, omdat we aan het winkelen waren, maar was niet leuk...
Heb pasgeleden ook dat zelfde gekocht, maar dan van friso. Het scheelde wel heel veel kwa spugen. De eerste dagen kon ze moeilijk poepen, steeds zo'n knalrode kop, haha. Lena kwam nl. ook om meer dan 6 flessen op een dag. Met die forte (of hoe het heet van friso) was het netjes 5 flessen per dag. Weet het niet meer precies maar het was niet zo dat ze met die nieuwe voeding meteen minder vaak wilde eten hoor. Heeft idd even tijd nodig. Toen ik merkte dat ze wat krampjes kreeg heb ik het wel een tijdje gemengd, maar nu gaat het perfect... En mengen: gewoon ff aankijken... Als je maar het juiste aantal schepjes per voeding aanhoudt... Kan je niet als je gaat winkelen gewoon een fles maken en die meenemen? Als ze dan gaat huilen, gewoon op een bankje gaan zitten en flesje geven?
@Valhalla; Normaalgesproken had ze om kwart over 1 de fles gemoeten, aangezien er tussen elke voeding overdag 4 uur zit. Vandaar dat ik het uitrekte tot 1 uur. En idd, als ik zou gaan winkelen op een tijd dat zij snel een fles zou moeten, zou ik een fles meenemen, maar aangezien dat nu normaalgesproken niet nodig was, heb ik dat ook niet gedaan.
Ik moest van het cb 2 weken 3 schepjes gewoon en 3 schepjes forte doen, omdat Jelle all veel last had van zijn darmpjes. Daarna ben ik overgegaan op gewoon 180/6... Bij Jelle merkte ik na een paar voedingen al het verschil...
Hier ook zo´n hongerig ventje. Wij geven alleen maar forte, dus niet gemengd met standaard. Hij krijgt nog steeds 5 voedingen, terwijl hij al lang naar 4 zou mogen. Dat kan hier echt nog niet. De ochtend en avond fles krijgt hij 210+7 en de tussenliggende 3 flessen 180+6 met alleen maar schepjes forte. En op deze manier gaat het uitstekend