De laatste twee dagen heb ik 's avonds last van 'gerommel', voornamelijk wat menstruatiekrampen die onregelmatig komen en gaan. Vanmorgen hebben mijn man en ik het nog even gezellig gemaakt tussen de lakens en sindsdien heb ik toch best een gevoelige buik. Krampen, pijnvlagen, harde buiken en een vage, bijna constante buikpijn wisselen elkaar af. Er zit geen regelmaat in. Is het mogelijk dat het hiermee begint? Mijn zoon is met een geplande ks gehaald, dus ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten
Hoi! Hier rommelt het al drie weken Als er geen regelmaat in zit ben ik bang dat het (nog) niet is begonnen. Maar het kan snel gaan! Probeer jezelf er niet te veel op te focussen, anders duren de dagen erruug lang...!
Het kán.. Maar is lastig te zeggen. Klinkt wel een beetje als het begin van mijn eerste bevalling. Regelmaat heb ik bij de eerste nooit gehad.
Het begint nu af en toe ietsje ongemakkelijk te worden Zoon is net wakker, lekkere timing hihi. Zo maar even proberen te timen
Ik heb nu een constant harde, zeurende buik. Kreeg vanmiddag ook nog onverwachts bezoek en zoontjelief was natuurlijk heel vervelend... Ik heb net lekker gedoucht en zit nu op de bank, wellicht zakt het zo af...
Oei! Doet je buik ook zeer? Een warme straal opnje buik zou lden je klachten wellicht kunnen verminderen.
Die constante zeurende harde buik is er nog steeds. Nu komt er zo af en toe een pijngolf oid opzetten, het houdt even aan en zakt dan weer af. Maar dit is heel onregelmatig.
Wat spannend Rijo. Het kan een begin zijn. Maar helaas weet ik van mijn dochter dat het Nog wel even kan duren Ik had die krampen en menstruatiepijn 6 weken lang en werd met de week erger. Maar ik ken ook mensen bij wie het inderdaad zo begon.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap sex gehad op zondagochtend, daarna vanaf de middag en de hele volgende dag tot in de nacht regelmatige weeën gehad... deden helaas helemaal niets en alles bleef potdicht..... woensdag urine laten controleren omdat een blaasontsteking ook voor valse weeën kan zorgen maar dat was het niet, wel wat eiwitten in urine en volgende dag bloeddruk laten controleren, deze was een stuk hoger dan normaal en meteen doorverwezen naar ziekenhuis. Daar bleek ik totaal geen vruchtwater meer te hebben en nog steeds hoge bloeddruk. Volgende dag zou ik ingeleid worden (op uitgerekende datum) maar uiteindelijk is het toch snachts spontaan begonnen en 8 uur later was mijn dochter er. Ik weet niet of de sex gezorgd heeft voor valse weeën of bv een vliesscheur (weet niet eens of dat kan haha) of dat dit puur toeval was maar ik begin er niet meer aan deze keer om eventueel bevalling op te wekken dmv sex hahaha al kan het natuurlijk ook wel echt opgewekt worden door sex, heb het vaker gehoord en ook met dezelfde dingen die jij aangeeft.. maar bij mij liep het dus iets anders, al kunnen die weeën bij mij uiteindelijk ook wel wat hebben gedaan maar ben toch 5 dagen later pas bevallen
Er pijngolf klinkt wel als weeën. Ook omdat je zegt het neemt niet af met het douchen. Is het al minder geworden? Als je het niet vertrouwd idd even de vk bellen. Bij mijn jongste waren de weeen helemaal weg totdat de oudste op de crèche was. Toen ging het heel snel. Heb tot vlak voor de geboorte getwijfeld of dit wel het "echte werk" was..
Ik zit ook sinds gister met gerommel.... steeds vaker harde buiken terwijl dat ik dit eerder nooit had en sinds een week al steeds slechter slapen en misselijkheid.. irriteer me gewoon aan alles wat mijn vriend doet of zegt en moet continu naar de wc is het niet om te plassen dan wel om te poepen haha.... kan merken dat mijn lichaam veranderd maar t schijnt echt helemaal niets te zeggen je kunt nog weken doorlopen met voorweeen en andere klachten al is dat niet wat we willen horen natuurlijk en jij al helemaal niet als ik je banner zo zie haha Liefs.
Bedankt voor alle reacties! We hebben gisteravond getwijfeld of we zouden bellen. Uiteindelijk niet gedaan, omdat er voor mijn gevoel geen 'schot' in zat, het bleef hetzelfde. Vannacht is het afgezakt, vandaag heb ik alleen nog een beurse, gevoelige buik