Ik heb afgelopen woensdag denk ik 'deeltjes' van de slijmprop verloren. 3 keer bij het afvegen een wit/doorzichtige slijmsliert. Ik denk nml wel dat het delen vd slijmprop waren want t was erg taai (sorry ) en echt heel anders dan gewone afscheiding. Maar na die 3 keer dus niks meer...snap er niks van...het wordt toch altijd 'aangemaakt' dat slijm? Want 'gewone' afscheiding is nu ook veel minder geworden... Verder nog geen voortekenen, alles is gewoon rustig... Is het zo dat als je de slijmprop verloren bent dat er dan niks meer komt? Er zat trouwens geen bloed bij.... Kan iemand me helpen? ben nogal onzeker erover nml... xxxx Ladylittleangel
ik hoor dat dat nog even kan duren. zegt helemaal niets. Ik heb ook verder niets hoor aan voortekenen en snap je onzekerheid. Soms denk ik: ik moet er gewoon niet aan denken en dan zul je zien dat t snel komt. Soms denk ik: ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als je ook niet weet wat er kan gebeuren he. Grappig we lopen bijna gelijk! Succes jij met de laatste loodjes. Zucht...zware buik he.
Klinkt zeker wel als je slijmprop. Hij wordt niet meer aangemaakt (mijn vk zei van wel, in medisch ziekenhuis zei de gyn van niet). Er hoeft nu niets meer te gebeuren, het kan nog wel 2 weken duren.
Bedankt voor de antwoorden Ben toch nog wel een beetje benieuwd naar nog meer reacties en 'verhalen' over de slijmprop en hoe het verder ging bij de anderen na het verliezen... xxxxx
hier slijmprop ook in stukjes verloren maar me meisje kwam toch mooi 2 weken later na het verliezen dan de slijmprop