gisteravond naar het toilet gegaan, en daar zag ik dat ik bloed vloeide. in 1 veeg was dit grotendeels weg. het was vers bloed want het was rood. de rest van de avond heb ik niet meer zo gevloeid. vandaag heb ik ook nog niet gevloeid, maar heb ik wel 'oud' bloed bij mijn afscheiding, wat bruinige slierten zal ik maar zeggen. volgens collega's kan 't na 6 weken alsnog innesteling zijn... wat weten jullie hiervan? ik ben nog te vroeg in de zwangerschap om een echo te krijgen. had namelijk al gebeld met de verloskundige... graag jullie mening! xx Cat
Heb je toevallig gister gemeenschap gehad, daar kan het van komen. Baarmoeder is nu zer doorbloed en vaatje knapt snel. dat het nu bruin is komt dan omdat niet alle bloed er zo maar uit is en dus oud is. ga je weer bloed verliezen gewoon vk weer bellen.
nope geen seks gehad. moet eerlijk zeggen dat de behoefte daaraan momenteel ook niet zo groot is. veiligheidshalve ook al kan het volgens zeggen geen kwaad....maar nu al helemaal niet even. gewoon maar afwachten dan....zucht... xx en thnx! Cat
Met 6 weken en 2 dagen moet je bij een inwendige echo echt al wat kunnen zien hoor. Raar van je vk dat ze zei dat het te vroeg was? Maak je niet te druk hoor, bloedverlies en al helemaal zo'n klein beetje, hoeft niks te betekenen. Kun je anders niet via je ha proberen een echo te krijgen?
Innesteling lijkt me sterk. Maar heel veel vrouwen verliezen wat bloed in hun zwangerschap, zeker in het begin. Dus geen paniek!
rustig blijven. zo lang het niet minstens even erg is als je normale menstruatie... en zolang je geen krampen hebt, is er waarschijnlijk niets aan de hand. Ik ben inmiddels bijna 12 weken zwanger, heb met 4 en 8 weken nog een lichte bloeding gehad, en het ziet er naar uit dat die ook dit keer weer doorbreekt... sommige vrouwen blijven hun hele zwangerschap een soort menstruatie houden... helaas... sterkte, en maak je niet teveel zorgen. als het misgaat, dan merk je dat echt wel!