Hallo dames , ik heb heel veel last van buik kramp onderin , nu weet ik dat t erbij hoort had t bij de eerste ook !! Maar ik Merk dat als ik te lang zit dat ik t dan krijg ! Nu is t zo ik ryd 2 dagen in de week taxi dus das veEl en lang zitten !! Zou dit slecht kunnen zijn voor t vruchtje /baby ??? Hoe zou ik dit tactisch tegen mijn baas kunnen zeggen ? Ik heb t idee ook verder te zijn dan ik denk omdat ik t idee heb dat m'n buik al groter is ! Kan m ook niet meer inhouden !! Krijg 14 april ook al een echo om te kijken . Zie erg tegen morgen op , weer de de hele dag buikpijn en 8 uur in de auto zitten ...
Hele dag buikpijn is natuurlijk goed waardeloos. Maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een dag op de taxi rijden schadelijk zou zijn voor het kindje (vind vruchtje altijd zo'n rare term, je krijgt toch geen sinaasappel? ) Bij m'n eerste had ik de eerste week overtijd ook gigantische buikpijnen. Beetje rustig aan doen hielp wel wat (je kunt ook weinig anders, als je dubbelligt van de kramp). Misschien je stoel wat van positie veranderen? Spannend hoor, ook de tweede keer. Nog even wachten op de echo...
Hoi Happymama, Ik had dat ook bij alle zwangerschappen en het hielp om van die handenwarmers tegen mijn buik te houden. Ze blijven ong 30 min warm en je kunt ze overal gebruiken. Er zit een soort gel in met een ijzeren plaatje wat je moet knakken en dan worden ze warm, je moet ze wel koken in water om ze de volgende keer weer te kunnen gebruiken. Ze kosten maar een paar euro en je kunt ze online bestellen maar ben bang dat ik dan aan het spammen ben. Stuur maar een pb als je wilt weten waar. Heel veel sterkte en ik hoop dat je buikpijn snel over gaat. Groet, Rox