Buik intrekken?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kelleyy, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Hoi allemaal!
    Ik heb een(wellicht een beetje vage) vraag maar ik ben morgen 18 weken zwanger en ik krijg echt al een buikje maar ik kan hem nog redelijk goed intrekken..
    Soms zie ik van die meiden die zeggen dat ze der buik niet neer kunnen intrekken rond deze periode maar eigenlijk is dat toch bijna onmogelijk?? Kijk tussen de 25-40 weken is het begrijpelijk natuurlijk dat het intrekken niet meer lukt! Kan ik er vanuitgaan dat het wel het baby'tje is wat me buikje boller maakt??

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Nou ik ben nu 11 weken en kan met geen mogelijkheid mijn buik meer intrekken hoor! ja kan het wel, maar maakt weinig verschil. Heb een flinke buik en is voor anderen ook geen twijfelgeval van 'dik of zwanger' meer. Waarschijnlijk zijn dit allemaal darmen en organen die plaats maken ofzo, maar zit er toch echt. Het is zo verschillend allemaal per vrouw!

xxx

3. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Hoi!
    bedankt voor je reactie!
    Ja met 11 weken zijn het waarschijnlijk nog je darmen en de hele mikmak! Maar ook daar krijg je een lekker buikie van:D..
    Geniet ervan.
    Groetjes!

4. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan hem ook nog intrekken!

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net ff speciaal voor de spiegel gaan staan.. en ja ik kan me buik nog wel intrekken maar toch blijft er dan een bolletje uitsteken.

6. tinus85

tinus85 Lid

21 dec 2009
    30
    0
    0
    Fotograaf
    Drenthe
    Ik ben nu 8 week zwanger van de 2e, maar ik kan het wel intrekken maar dat hou ik niet lang vol! :D Heb alweer een week zw.kleding aan!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Heb het even geprobeerd, maar ik kan mijn buik nog gewoon intrekken hoor. Ik ben natuurlijk wel al wat dikker qua buik, dus als ik hem intrek zie je sowieso wel buik, maar toch een stuk minder dan nomaal (Snap je het nog?)

8. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    @ Gwen81..ja dat heb ik dus ook! Maar dan weet ik dat dat gewoon wel mogelijk is dat je dat nog kan!

@ Giraf..ja ik snap je haha!

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik kan ook nog wel gewoon mijn buik intrekken hoor, merk dat ik het ook heel vaak nog automatisch wil doen, Okee je ziet dan wel dat ik een zwangerschapsbuik heb, maar dan issie toch ietsje kleiner haha!
    Mag van mijn vriend niet de buik in proberen te trekken, hij zegt je moet juist trots zijn op je buik en ons kindje die erin zit! :D Heeft ie ook weer helemaal gelijk in natuurlijk..

10. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Hoi Misz86!
    Ja je vriend heeft ook helemaal gelijk haha!
    Ik ben gewoon erg onzeker want als ik sommige vrouwen zie met 18 weken dan hebben ze echt al een aardige toeter en bij mij is het best bescheiden nog!
    En ik dacht omdat ik hem nog een beetje kon intrekken dat het nog niet "de buik" was maar wel dus!

11. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ben nu 20 weken met je ziet niet veel verschil meer tussen inhouden en normaal :p

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kon het al vrij snel niet meer... misschien door de verweking ofzo? Koste érg veel moeite... Het voelt veel prettiger ook voor m'n buik als ik hem gewoon ontspan.
    Ik weet nog goed dat ik dat bij de 1e ontdekte: Hee.. nu snap ik waarom al die zwangeren zó met hun buik vooruit lopen en met zo'n holle rug.. dat gaat gewoon automatisch... zeker naarmate je buik zwaarder wordt.

13. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb echt een zwangere buik, maar als ik heel hard mijn best doe om hem in te trekken (extreem diep inademen en heel hard aan mijn buikspieren trekken), dan zie je niet eens dat ik zwanger ben. Adem ik weer uit, dan heb ik mijn bolle toeter weer terug.
    Ik maak me er geen zorgen om. Misschien hebben we wel hele sterke buikspieren ;)

Zie foto, dit kan ik dus allemaal intrekken.....
    Bekijk bijlage 66599

14. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Mooi buikje!
    Maar het kan dus idd nog wel!
    Het lijkt me ook wel logisch eigenlijk!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kan mijn buik ook nog intrekken... Niet dat je hem dan helemaal niet meer ziet, maar ik voel wel verschil.

16. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Bedankt meiden!
    Dat geeft me een goed gevoel :D

Deel Deze Pagina