Hoi allemaal, Ik kwam er laatst achter dat er een actie is van Artsen zonder Grenzen. Je kunt dan mensen die niet weten wat ze je moeten geven een gift laten overmaken naar artsen zonder grenzen. Zie Baby zonder Grenzen - Artsen zonder Grenzen Nederland en Doe mee aan Baby zonder Grenzen - Artsen zonder Grenzen Nederland voor meer informatie. Wie van jullie heeft hieraan meegedaan? Of juist niet? Met welke reden? Ik denk dat wij het wel willen doen, je hebt ook een stukje+logo wat je op het geboortekaartje kunt laten zetten. Ik weet alleen nog niet of we dat wel willen. We wilden juist graag een simpel kaartje namelijk, maar ja... Het geboortekaartje is er natuurlijk wel praktisch voor... Iemand tips?
Hoi, Wat een onwijs goed initiatief. Is het een idee om die tekst op de achterkant van het kaartje te plaatsen?
Wauw, snelle reactie! Dankje! Weet alleen niet of mensen de achterkant van het geboortekaartje wel bekijken Zat zelf ook te denken aan misschien een inlegvelletje? Of zou dat lelijk worden?