Hoi dames ik heb in de afgelopen 1,5 jaar al 3 miskramen gehad en ben nu gelukkig weer zwanger, maar wel erg onzeker dat het weer mis gaat want de kans op een volgende is natuurlijk wel weer vergroot helaas. zijn er dames die dat ook hebben mee gemaakt? ik hoor graag jullie ervaringen. Liefs prescilla
He meis als eerste hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Is het wel verstandig dat je dat graag wilt weten meis. Het lijkt mij dat je heel onzeker word daarvan als je alle ervaringen hoort. Ik zou dat wel zijn hoor. Ik zelf heb in het afgelopen jaar ook 3 miskramen gehad en hopen ook dat het volgende keer wel goed gaat. Maar daar gaan we wel vanuit he? In iedergeval geniet lekker van je zwangerschap want voor jet het weet zijn de 9 maanden alweer om.
Ik ken het, heb meerdere miskramen gehad en iedere keer weer die stress en spanning of het wel goed zou gaan. Gelukkig gaat het ook vaker goed dan fout, hou daar aan vast. Zijn er ook onderzoeken gedaan waarom het mis ging? En is daar iets uitgekomen?
Ook ik heb meerdere miskramen gehad en zie mijn banner, inmiddels al weer ruim 26 weken zwanger. Probeer positief te blijven en jezelf voor te houden dat het nog steeds vaker goed dan fout afloopt met een zwangerschap. Ik kom ook regelmatig bij het topic het zal toch niet waar zijn, 3x mis? Daar zitten we met meer die meerdere MK's hebben gehad en die nu weer zwanger zijn of inmiddels al bevallen zijn. Dus je ziet, het is zeker mogelijk.
Hi naamgenoot... Ik heb ook in 1 jaar tijd (2006) 3 MK's gehad. Nu ben ik weer zwanger! Ik begrijp je onzekerheid maar al te goed. Maar is het bij jullie bekend wat de oorzaak is van de miskramen? Bij ons wel, helaas was de uitslag bij ons dusdanig dat we toen wisten dat we zelfs een verhoogde kans hadden op een MK. Maar goed ondanks alle onzekerheid ben ik nu zwanger en al een beetje aan het aftellen hihihi. Sterkte meis! En wat mijn buddy Inez zegt...blijf positief! Veel liefs Priscilla