Kindje goede vriendin overleden

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoi , ik ben zelf 2 kindjes verloren maar als ik eerlijk bent is een sieraad denk TE persoonlijk.
    Ik heb zelf wel wat gekregen maar als ouders wil je misschien iets zelf kopen en vervolgens nooit meer af doen ( althans ik heb mijn hanger nooit af )

Ik zou het iets ,gemakkelijker, houden .
    Ik vind idd een mooi waxinelicht houdertje mooi dan kunnen ze dat bij een foto plaatsen of zo

Heel veel sterkte in het steunen van je vriendin en schrik niet als ze even anders is/doet dan anders .

Het heeft echt tijd nodig ....heel veel tijd :(

Liefs

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik zou ook iets van een mooi waxinelichtjes houder doen of kaarsjes houder, persoonlijk wil ik dan toch ook even zeggen ik denk er voor haar zijn nu maar ook over een x aantal maanden nog belangrijker is dan alle cadeaus van de wereld, vooral die arm om haar schouder en begrip voor haar verdriet nu maar ook in de toekomst zijn kosteloos maar o zo waardevol heel veel mensen zijn er in het begin de eerste dagen/weken terwijl de echte klap meestal pas veel later komt, juist dan is het hebben van een goede vriendin die er voor je klaarstaat superbelangrijk en ontzettend fijn.

gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme oneerlijke verlies

Deel Deze Pagina