Hee meiden, ik ben nu 13 weken zwanger en krijg al een behoorlijke buik. Het is mijn eerste kindje en wil graag iets in de richting van zwangerschapsyoga of zwemmen gaan doen. Ik ben alleen een beetje bang dat de yoga iets te zweverig voor mij gaat zijn. Ik heb geen ervaring met yoga, is het dan niet gek om hier ineens mee te beginnen? (En met hoeveel weken begin je met zoiets?) Ik wil me gewoon even lekker kunnen ontspannen en bewust kunnen zijn van mijn zwangerschap, gewoon even lekker met mijzelf (en de kleine) bezig zijn. Misschien moet ik maar gewoon 's ochtends zelf naar het zwembad gaan om lekker wat baantjes te trekken? Ik ben niet zo'n meisje die met andere vrouwen haar kwaaltjes wil bespreken. Bovendien ben ik 19, dus alle vrouwen zijn ook een stuk ouder uiteraard.. Wie heeft ervaringen of tips? Of misschien wel iets anders wat je aanraad? Let me know!
Ik vind gewoon baantjes trekken wel heerlijk ! Probeer wel op een tijdstip te gaan dat het lekker rustig is en je niet zo hoeft 'door te zwemmen'. Volgende week ga ik ook beginnen met zwangerschapszwemmen dus ben benieuwd!
Ja precies, ik twijfel nu een beetje om mee te gaan doen met een les of om gewoon zelf te gaan zwemmen. De cursus is iedere week 's avonds, maar ik weet dus niet of ik er wel op zit te wachten om met allerlei andere vrouwen te gaan zwemmen. Maar in m'n eentje vind ik misschien een beetje saai.. En bij zo'n cursus hebben ze wel allerlei bewegingen en oefeningen die je kunt doen. Nog maar even nadenken dus..
Ik ben gister begonnen met zwangerschaps yoga en ik vond het wel leuk en leerzaam .en je leert ook ontspannen heel.belangrijk voor mij haha