Kreeg een bon voor de blije doos op te halen, maar zit er een acceptgiro aan?? In de brief staat dat de blije doos nog steeds gratis is, maar waarom die acceptgiro dan. Is dat voor de gulle gevers die vrijwillig willen schenken ofzo??
Je kan hem ook laten opsturen door postnl en dan moet je de verzendkosten dus overmaken . Je hebt dan eerder een mail gehad en daar niet op gereageerd door de doos af te halen (komt vaak in je spam). Je kan met de bon per post hem alsnog afhalen of tegen vergoeding laten bezorgen
Ik heb het gehad met de babydoos. Oma had hem afgehaald en ze zouden later de bonnen scannen. Kreeg ik een paar weken later weer een babydoos met acceptgiro. Dus ik boos gemaild, blijkt het een vrijwillige bijdrage te zijn. Ik heb hem niet betaald omdat ik dit niet mijn fout vond.
Bij mij stond er bij dat je de doos kan laten opsturen voor een bepaald bedrag, daar was dan de acceptgiro voor bedoeld!
dat is voor de gulle gever in de drukke december maand,haha de doos is gewoon gratis hoor dus lekker ophalen en die accepgiro in de prullenbak doen
Ik heb,hem niet laten opsturen, kreeg alleen het afhaalbewijs. Maar klopt wat bonkie zegt, ik heb de bon eerder gehad maar die is ergens tussen geraakt dus kreeg een nieuwe bon.
Juist!! Ik weet precies hoe het gaat bij ons zwangere dames. Helemaal "hyper" en niet de gehele brief lezen hahaha