Hoi ladies Donderdag heb ik een groei echo en ik vroeg me af wat ik precies kan verwachten en hoe groot jullie ukkies waren bij die termijn... Alvast bedankt
Ze doen een meting van het hoofdje, het buikje en het bovenbeentje Deze drie zetten ze in een grafiek en dmv een formule wordt het gewicht dan geschat! Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als de metingen bij de 20 wkn echo
Bij mij was geschat gewicht bij 27+2 weken 780 gram En bij 29+4 Weken net boven de 1100 gram. Succes donderdag! Laat je wat weten
Bij mij waren ze allebei met 28+1 weken rond de 950 gram, dit is klein schijnbaar (op het 8e percentiel, dit betekent dat 8% van de baby's met dit termijn kleiner zijn en 92% van de baby's groter). Verder geen reden tot zorg voorlopig
Bedankt voor jullie reacties! Ben benieuwd! Dit is meer uit voorzorg dan dat ze vermoeden dat ukkie te klein is, oudste was bij de geboorte nog geen 5 pond met 36 weken dus ben benieuwd bij deze uk
Laat je het even weten? Onze eerste geboren met 36 wkn was ook een kleintje. (2160 gram). Dit kindje is ook weer klein.
Bij mij werd het hoofdje, bovenbeentje en het buikje gemeten. Ik heb deze echo met 29+4 gehad en haar gewicht werd geschat op 1329 gram
Onze uk werd 2 weken geleden gemeten op 1500 gram bij 30+2 weken. Dat was precies gemiddeld zei de VK.
Ik ben benieuwd hoe het was ! Wij krijgen met 30 weken een groeiecho, om te kijken of dit mannetje zijn P25 lijntje goed blijft volgen (denk zelf dat ie er nu boven zal zitten, weet niet waarom).
Hoi ladies Alles zag er goed uit! Ze schatten d'r nu rond de 1200 gram, Buikje liep een weekje voor, dus iets boven gemiddeld maar alles was dus prima!
Mooi gewichtje hoor! Hier dame met 28 weken precies 1200 gram 30 weken 1671 gram 32 weken volgens vlos 1800 gram volgens andere echoscopiste bij bureau met meer ervaring in meten 2371 gram ( kan niet he) As dinsdag weer groei echo bij vlos ben dan 35 weken en 2 dagen en ben benieuwd!