Mag ik even klagen..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zawjatu, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik moet echt even klagen..

Ik weet pas sinds een weekje dat ik zwanger ben (van de tweede), en het is nog allemaal heel pril, maar ik ben alweer zoooooooooooooooo moe!!
    En ik krijg geen hap door mn keel, met moeite een droog beschuitje. Warm eten of iets van vlees/vis kan ik nu alweer niet uitstaan, alles stinkt.
    Bij mijn dochtertje was het precies zo, en dat bleef tot 13 weken.

Ik weet dat het er allemaal bij hoort dus ik neem het voor lief, maar ik weet even niet meer hoe ik de vorige keer dit eerste trimester door ben gekomen! Ik werk veel, ook in de avonden en slaapdiensten. Voor mijn gevoel kan ik gewoon niet meer, voel me emotioneel ook zo labiel als wat. Vooral ook omdat ik op een hele spannende uitslag zit te wachten van het ziekenhuis.

Bah ik kan wel janken.. (maar zit nog op me werk tot 21.00 uur dus laten we maar niet doen..;))

Stel ik me nou zo aan? :(

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Allereerst gefeliciteerd! En nee hoor, ik had ook vreselijke eerste 12 weken...... En deze week door de warmte ook een "geweldige" week......... Dikke knuffel!

3. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Nee hoor, je stelt je niet aan. Mijn tweede zwangerschap valt in tegenstelling tot de eerste ook erg tegen. Je voelt je hoe je je voelt....
    Maar schouders eronder en gaan... Je hebt nog ff te gaan.
    Succes!

4. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Nee je stelt je niet aan! Heel begrijpelijk, ik had het precies zo...maar je knapt echt weer op na die eerste periode. Ik ben alleen nog steeds misselijk, dat wens ik je dan niet toe ;)
    Wees een beetje mild voor jezelf en probeer je zo goed mogelijk te herpakken, je moet nog wel even...sterkte!

5. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    I know, vreselijk gevoel is het inderdaad.
    Bij mijn 1e dochter had ik dit ook, en ik heb wel het idee dat het nu erger is.... Of ik ben het gewoon vergeten.

Blehhhhh niets smaakt. Of heel even en daarna weer misselijk.
    Als je honger of trek krijgt weer misselijk bahhh.
    Ben er ook ff klaar mee.

Maarrrrr even doorbijten.... Nog een paar weekjes ;)

6. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Tot die 12/13 weken dan hè.

7. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij dat ik niet de enige ben.. Bij mijn eerste zwangerschap was ik zo op het zwanger zijn gefocust dat ik het ook wel fijn vond dat ik zo misselijk enzo was, gaf me echt het gevoel dat ik zwanger was en dat was het enige waar ik mee bezig was.

Nu ben je druk met je eerste kind, werken, daarnaast nog een moeilijke periode ivm ziekte in de familie, dus ik kan het er nu veel minder goed bij hebben, die moeheid en misselijkheid.

Hoop echt dat het met 13 weken weer over is, maar we zullen zien.. We moeten er maar het beste van maken ja..

Deel Deze Pagina