Ik zie door de bomen het bos niet meer. De websites van de kraamzorg vind ik vooral heel druk en onoverzichtelijk, de informatie niet volledig. Maar toch moeten we het nu wel zo'n beetje gaan regelen. Dus meiden uit Rotterdam, welke kraamzorg hebben jullie gehad/gekozen. Waarom? En hoe is het bevallen of bevalt het tot nu toe?
Ik ben voor kraamzorg Rotterdam gegaan. Ik kreeg eigenlijk bij het doorgeven van mij zwangerschap aan de verzekering de vraag en ik heb toen ''geselecteerd'' Later heb ik nog online gekeken maar had idd het zelfde probleem dat er zoveel keus is. Ik heb gehoord dat kraamzorg Rotterdam en de Eilanden, de grootste en beste zijn. Ik zou bij je verloskundige ook vragen wat zij vindt, vaak hebben zij ervaring met meerdere organisaties. Zodra ik bevallen ben, zal ik je wel laten weten over mijn ervaring zowel in de geboorte hotel als thuis
Ik heb gekozen voor kraamzorg rotterdam. Op de website van mijn zorgverzekering kun je beoordelingen zien en dit bureau leek mij wel prima. Verder nog geen ervaring omdat ik nog moet bevallen, maar de vrouw van de intake was heel aardig en gaf mij ook een goed gevoel dat ze goede zorg belangrijk vinden.
Ik ben nog niet bevallen, maar ik heb op aanraden van meerdere mensen voor de Eilanden gekozen. Had een hele lieve vrouw bij de intake en later ook nog iemand van dezelfde organisatie op een beurs gesproken. Zegt niet zoveel natuurlijk, maar ik kreeg er een goed gevoel bij!
Ik woon niet in Rotterdam, maar wel in de regio, en heb Kraamzorg De Waarden gehad. Erg tevreden over, duidelijke informatie, lieve kraamverzorgster.
Ik had bij mijn jongste ook kraamzorg rotterdam.. ik had 4 verschillende kraamhulpen.. vond ik niet zo heel leuk. Ik heb nu voor kraamzorg mama gekozen
Dag dames, Ik woon ook in de regio Rotterdam. Bedankt voor de tips. Wat ik prettig zou vinden is dat er Engels gesproken kan worden. Mijn partner is niet Nederlands, hij spreekt een aardig woordje maar dit is voor ons de eerste keer dus allemaal nieuwe begrippen en ervaringen. Het zal dus fijn zijn als de kraamverzorgster af en toe uitleg kan geven in het Engels want ik denk dat de eerste dagen mijn hoofd niet naar constant vertalen staat Heeft iemand hier ervaring mee toevallig? Als je bij een intake er geen goed gevoel bij hebt kan je dan alsnog wisselen?
Hier hetzelfde. Kraamzorg Rotterdam viel af omdat je dan meer kans hebt op meerdere kraamverzorgsters. Kraamzorg de Waarden streeft naar 1.
Ik woon in regio rotterdam en ook voor de waarden gekozen bij de eerste. Erg leuke kraamzorg gehad. Nu weer bij de waarden aangemeld.
Hier onder de rook van Rotterdam Kraamzorg de Eilanden. In 1 woord fantastisch wat een fijne kraamweek hebben wij gehad. We zijn bijna 16 maanden verder maar denk er nog dagelijks aan terug
Je hebt ook kraamzorg de bakermand in de regio rotterdam. Zij streven ook naar 1 kraamverpleegster. En naar verhalen heb ik begrepen dat die ook vaker bij gezinnen komen waar slecht nederlands gepraat wordt waardoor ze vaak engels spreken dat is dan voor jou misschien wel handig catnip.
Dankjewel Miesje! Ik zit meer aan de kant van Rotterdam Kralingen het lijkt erop dat De Bakermand meer Spijkernisse, Charlois, R Zuid kant op zit. Zoals ik het nu lees toch maar Kraamzorg de Eilanden of de Waarden benaderen als het zover is. Wat een positieve reacties zeg. Het lijkt mij inderdaad vervelend om elke keer een andere dame te hebben.
Haha zal ik dan maar de eerste zijn met een zeer negatieve ervaring met kraamzorg de waarden. Heb hier 3 verschillende kraamhulpen gehad waarvan 1 totaal niet fit was en dus niet haar volledige werk kon doen. Een vriendin van mi pas ook kraamzorg de waarden gehad en ook 3 verschillende personen over de vloer gehad. Kortom die komen er bij mij nooit meer in. Ik ben dan zeer tevreden over Elmar kraamzorg. (maar weet niet of die ook in Rotterdam zelf komen overigens)