alles draait om beeb en ben zo lui

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hallo allemaal!

terwijl ik in het begin zo'n ontzettende moeite had om mijn zwangerschap te geloven is het hek nu van de dam.. ik moet echt continu aan mijn uk denken... wat is ie nou aan het doen, slaapt ie, staat de muziek niet te hard en tijdens het vrijen vraag ik me af of ie niet zeeziek wordt van al dat gewieg..

niet zo heel erg allemaal, maar heb ondertussen wel het gevoel dat ik niets meer gedaan krijg.. moet bezig met mijn studie die wil ik voor september afronden, maar kan alleen maar dromerig voor me uitstaren en heb ontzettend veel behoefte aan ontspanning en terwijl ik me hiervoor nooit helemaal lekker kon ontspannen lijkt het nu alsof ik baby stoned ben :) en dan toch maar weer die hand op dat bultje he.. zucht droom...

herkennen jullie dit en hoe krijg ik mezelf weer wat wakkerder, actiever en gemotiveerder... ben nu alleen maar gemotiveerd bezig met het uitzoeken van behang, spulletjes en dromerig achter mijn nieuwe kinderwagen lopen...

zo.. het is weer wastijd :oops: loop giga achter!

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    haha heel herkenbaar, maar ik hou mezelf nog voor dat dit rond 12 weken weer over is...maar ja als ik naar jouw banner kijk is dat niet het geval #-o

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    haha nee helaas of ik ben een geval apart!
    Ben niet moe of zo.. gewoon.. zucht.. droom droom..

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb het ook mijn man zit in het buitenland dus mijn was mand raakt niet zo snel vol maar hij is nu vol en ik zeg alke dag morgen ga ik alle was er doorheen draaien ik ben nu een week verder en heb nog maar 1 was gedraaid! dus ik heb het ook. ik hoop dat dit snel overgaat hahaha

5. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Jouw stukje tekst zou ik gescheven kunnen hebben, ik kon het eerst ook allemaal niet geloven en sinds 2 weken kan ik ook aan niets anders meer denken!
    Ik krijg ook helemaal niets meer gedaan, alles wat ik moet doen daar kom ik niet aan toe of stel ik uit.
    Daar komt ook nog eens bij dat ik mijn kindje nu voel, dus als ik er even niet aan denk, zorgt hij/zij ervoor dat ik hem/haar niet vergeet haha

6. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    als ik bijvoorbeeld mij stem moet verheffen in de klas dan voel ik "plop" en ja hoor daar gaan mijn gedachten weer..

heb vandaag berg was weggewerkt, maar mijn scriptie schiet niet op.. waar zijn mijn hersenen gebleven?

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    jeuh ik heb er net een was ingegooid dit doet mij goed. ik ging glijk bij mezelf nadenken van wat doe je nou gooi er even een was in doe niet zo dom. en dat heb ik gedaan!

8. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    tja.. dan maar een beetje doen inderdaad, is beter dan niets.. werk ook fulltime op een vmbo, kost me al genoeg energie.. en moet elke dag 2 uur reizen.. misschien dat ik daardoor 's avonds en ik het weekend nergens meer zin in heb (behalve alle babywinkels aflopen:) )

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh gelukkig ik ben niet de enige... net een verbouwing achter de rug en er liggen nog veel kleine klusjes... ik krijg mezelf er niet toe ze te doen...en dan word ik weer zenuwachtig of alles wel afkomt... en maar babyspullen verzamelen... die ik vervolgens nergens kwijt kan omdat de babykamer nog niet af is...

ppffff xx jose

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja wij zitten ook nog midden in de verbouwing badkamer moet nog babykaner moet straks ook en voor en achter tuin dus wij kunnen ons geld nog wel kwijt hahahah

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja vreselijk he? het kost ons ook meer dan we op hadden gerekent... balen maarja

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Nou, dat studeren lukt hier ook voor geen meter... Ben met postdoc opleiding bezig, dus ik zou het behoorlijk druk moeten hebben. Ik heb het ook behoorlijk druk, maar dan met:

- m'n buikkie bepotelen
    - wegzweven bij de gedachte hoe mooi de kinderwagen wel niet is, en hoe geweldig het hangwiegje
    - babykleertjes shoppen
    - tot in detail uitdenken hoe de babykamer gaat worden
    - alvast helemaal plannen wat ik de gasten ga voorzetten op ons kraam-tuinfeest

Ik kan m'n gedachten gewoon niet bij studeren houden... Maar ben er intussen errug goed in geworden om de schijn op te houden dat ik hard studeer 8) . Ik neem me steeds voor: deze week ga ik echt...

Liefs Monique

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het is ook niet zo gek dit is waarschijnlijk het belangrijkste voor je in je leven nu. Je wil het beste voor je uk en die leid je af en toe dan af. Ik stel ook wel dingen uit en denk ook vaak aan mijn meissie. Hoe het zou zijn enzo! Ik vind ander dingen gewoon ook niet meer zo boeiend en belangrijk!

14. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    gelukkig, voelde me al zo'n ontaarde moeder met een slechte instelling :)
    Gelukkig hoorde ik net dat mijn laatste 3 lesuren uitvallen vandaag, kan ik weer shoppen.. uhm werken :)

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik hang ook maar wat rond meestal. en gooi dat dan onder de noemer dat ik het rustig aan moet doen. ( wat ook wel een beetje zo is, maar toch )
    ik ben zo ontzettend moe en heb pijn, dat ik me tot alles moet zetten wat ik op een dag doe. meestal geef ik ook de voorkeur aan lekker dromen en met hummeltje spelen en een beetje hangen en zitten.
    nu moet ik erbij zeggen dat we ook net verhuisd zijn en me vreselijk ontheemd voel hier. ik ben alles kwijt en voel me gewoon nog niet op mijn plaats hier. het huis voelt vreemd en het is er koud. veel kouder dan ons andere huis. uiteindelijk zal het wel wennen maar denk dat ik nu hypergevoelig ben ofzo.

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb vandaag ook alweer een berg dingen besteld op internet! En straks gaan we de stad in, naar het gemeentehuis voor de erkenning van ons babietje. Ik heb het al zo geregeld dat ik dit als "feestelijke gebeurtenis" heb geagendeerd, wat gevierd moet worden met dat hele leuke vestje van Mexx wat ik in de stad heb zien hangen... :(

Shop ze! Monique

Deel Deze Pagina