Steeds dezelfde steek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meiden.

Ik ben nu 16+2 weken en me buikje krijgt een beetje vorm. Nu heb ik sinds 3 dagen steeds links onder me navel, waar ongeveer de bovenrand van m'n ondergoed zit, steeds een steekje.
    Het is lastig uit te leggen maar het voelt alsof er iets drukt tegen me buik en voelt vervelend niet pijnlijk. Omdat het nu al de 3de dag is vraag ik me af wat het kan zijn en of het nog weggaat. Ik merk dat het erger word als ik stress heb gehad maar nu zit ik rustig achter mijn computer en voel ik het ook weer.

Iemand die dit herkend of weet wat het kan zijn??

Word er zo onzeker van :(

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Misschien bandenpijn aangezien je zegt dat je buikje begint te groeien?

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dat zou idd kunnen maar wel vreemd dat het alleen links en steeds precies op die plek zit. Bandenpijn ken ik van me andere zwangerschappen als een pijn over de gehele buik dus vind dit echt een raadsel...

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Mksch geen al te leuk antwoord :D Maar ik voel dat altijd als ik striae ergens erbij krijg, vooral op mn buik. Het voelt een soort scherp, stekend pijntje, een beetje als verbrande huid.
    Verder kunnen t indd ook wat banden zijn of spieren die ruimte moeten maken.
    Als je je zorgen maakt, gewoon je verloskundige bellen he. Geeft niks!

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik had het ook, het begon al heel vroeg bij mij. Nooit achterhaald wat het was. Ze vermoedden toen een zenuw.

6. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Of je kindje die net ergens op drukt ik heb dat namelijk ook! En ik heb t vermoede dat mevrouw dan ergens tegen aan ligt ofzo

7. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn bandenpijn zat op 1 plek.
    Idd als je ut niet vertrouwd ff vk bellen

Deel Deze Pagina