zwanger en zonnebank?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maryam27, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Hey dames,

Ik ben sinds een week achter dat ik zwanger ben. Maar ik ben wekelijks 1 a 2 x per week ongeveer onder de zonnebank geweest. Is dit erg?
    Of zijn er hier mama's die het ook doen? en het is niet schadelijk voor het kindje?

2. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet schadelijk voor het kindje, maar wel schadelijk voor jezelf. Je huid verandert namelijk tijdens de zwangerschap, je krijgt meer UV binnen en je pigmentatie verloopt anders. Vermijd zonnebank en de vlakke zon, anders verhoog je de kans op van die lelijke pigmentvlekken die pas maanden na de bevalling weer weggaan.

Gewoon meteen mee stoppen :) Komt wel goed.

*edit*

Zie net dat je 16 weken bent, wauw, ik wou dat ik toen nog niet doorhad dat ik zwanger was :D Echt géén last van kwaaltjes gehad? :)

3. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    dank je syrse,

ja ik menstrueerde gewoon, wel aparte menstruatie, maar goed, had geen andere symptomen dat ik dacht: JA ik ben vast zwanger. Ik was wat humeurig zeiden me collega's, en wel heel moe, maar ik dacht dat komt door de gebroken nachten van mijn zoontje, die de laatste tijd erg ziek was. Mijn borsten werden zoooo groot, dat ik dacht laat ik een testje doen, en toen begon het balletje te rollen, meteen een spoedecho gehad, en ja hoor, bijna 16 weken ver...hahaha zo kan het dus ook gaan. Ik heb gewoon 10 weken van mijn zwangerschap gemist!! maar goed zeer zeker welkom! en ben volop aan het genieten.
    By the way: bij mijn zoon averechts hoor! was heeeeel beroerd toen!

En jij? veel last?

4. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt wel mee, ik kan niet klagen :) Maar hier waren we ook heel actief aant proberen, en testte ik al positief op 3 weken, dus dan weet je ook waarom die borsten ineens pijn doen he :p

Deel Deze Pagina