Kindje heel vroeg voelen? (bijna 12 wk)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nen87, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn placenta schijnt nu voor te liggen, en toch voel ik het. Voorliggende placenta kan vooral uitmaken in wat je van buitenaf voelt, begreep ik.
    Bij Thirza weet ik niet of de placenta voor of achter lag, we hebben toen wel een extra echo gehad vanwege het feit dat de placenta erg dicht bij de baarmoedermond lag, maar of dat voor of achter was...?

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb ook een soort gevoel van kriebeltjes als ik heel stil lig;) ik dacht ook zou dat de baby als zijn? kan nooit!! maar als ik jullie zo hoor kan het dus wel mogelijk zijn;)

ps het is wel mijn 4e:)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn eerste reactie naar mezelf was ook: dat kan toch niet? Maar goed, het is zo duidelijk hetzelfde als bij Thirza toen en mijn darmen doen echt echt anders...
    Dus ja, het kan wel. Of ik het deze keer weer goed voel, is nu natuurlijk nog wel lastig zeker te zeggen, maar dat weten we met een paar weken wel ;)

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    De eerste voelde ik met 18 weken en deze baby rond week 13.
    Mijn vriend kon de eerste met 22 weken voor het eerst voelen en deze baby precies met 18 weken voor het eerst!

5. Dochterlief schopte graag tegen de doppler (? heet het zo? het ding dat op je buik gaat bij de echo) en zodoende heb ik net voor de 10 weken dat gevoeld. 100% zeker dat dat het was.
    Daarna met bijna 12 weken voelde ik haar schuiven en kriebelen en met 14 weken schopte ze me toch hard! Na 18 weken is ze rustig geworden door het vruchtwatergebrek.

Kan heel goed dat je je kindje al voelt :)

Deel Deze Pagina