Hallo allemaal, Voor mijn zwangerschap stond ik bekend als 'de stoere meid' maar jeetje wat een jankenbalk ben ik sinds mijn zwangerschap zeg! Ik raak zomaar overstuur en jank (krokodillentranen) om werkelijk alles! Vooral bij zielige verhalen die ik lees en films op TV. Gelukkig doe ik dit niet in het bijzijn van anderen, maar elke avond is het zowat weer raak! Hebben jullie dit ook? Edit Moderator: Verplaatst naar zwangerschap. De lounge is voor alles wat niet met zwanger zijn, kinderen en baby's te maken heeft.
praat me er niet van...... Het is soms zo erg dat ik alleen maar ergens aan hoef te denken en ik ga al
Klinkt inderdaad erg bekend. Heb het soms al met een bepaald liedje. Gaat vaak helemaal nergens over. En toch loop ik dan weer te brullen. Moet wel zeggen dat het naarmate de zwangerschap vordert alleen maar erger word.
Ik ken het ook ja, heb het sinds een paar dagen. Ik ga voornamelijk over het leven denken en hoe snel het is gegaan vanaf dat ik nog een klein meisje was haha.. Echt verschrikkelijk!
dat geeft hoop Ik had het al met tijd en wijle....nu gewoon de hele tijd. Ik dacht gister aan n film van wil smith...dat hij alleen op de wereld was zo'n beetje omdat er n virus was uitgebroken (laatste film van hem) en toen dacht ik aan hoe die hond dood ging. En ineens zat ik te janken in de auto... mn vriend keek me wel ff heel raar aan
hier ook zo,n jankebal hoor vreselijk ik hoef maar iets tezien over baby, geboorte of wat dan ook en de tranen rollen over me wangen
had het de eerste 4 maanden ook. Was een compleet onherkenbaar mens. Zelfs bij elke zwangere vrouw op straat en elke baby kreeg ik al natte oogjes; ooohhh, zij ook...... Gelukkig is het nu wel wat afgenomen. Hoef nog geen geboorte op tv te zien, dan hou ik het niet droog, maar verder ben ik wel weer eniszins de oude.
mn mannetje heeft sponsjes op zn schouders, voor het troosten. Artikel in de Libelle, brullen, iets op tv en dan is het brullen geblazen. Zielig liedje. Ach het hoort er gewoon bij. Effe troosten en dan is het weer over.
Merk dat het bij mij iets is van de laatste 2 weken. Afgelopen vrijdag zei mn man iets (ging nergens over) dat bij mij in het verkeerde keelgat schoot, en ja hoor. bingo.. huilen! Ook vorige week de verloskundigepraktijk/bevalling gezien.. weer bingo. Ook vorige week Sinbad (de disneytekenfilm) gekeken. Nou, je zal het niet geloven, maar huilen! pfff haha
De tranen lopen hier bijna elke dag rollen, om kleine dingen moet ik huilen. In het begin had ik het niet, maar de 2e fase. Groetjes Nazli
zeer bekend onderwerp Zelfs gtst vind ik zielig! Echt niet normaal, maar het gaat vast wel weer over hoop ik
Yep ik heb er ook last van. Dit is sinds een paar dagen. Ik hoef inderdaad maar iets zieligs te zien of als 2 mensen heel gelukkig zijn op tv, de tranen rollen dan al over m'n wangen. Wat hormonen allemaal niet met je kunnen doen!