wat een geweldig filmpje! ik ben zelf ernstig slechthorend, ik kreeg kippenvel toen ik dit zag. zo is t bij mij vroeger ook gegaan. ik kreeg mijn hoorapparaatjes toen ik 15 maanden was, en wilde niks weten van rustig opbouwen, ik wilde ze meteen hele dagen in. als ik mijn moeder moet geloven, werd ik boos als ze uit moesten... de gehoortest van mijn dochter was helemaal goed, daar heb ik wel wat traantjes van geluk om gelaten.
Ow wat geweldig dit ik krijg hier gewoon kippenvel van zo ontzettend mooi. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Voor dat kindje gaat er een wereld open. Jeetje Eersised hoort jou kindje zo slecht, wat erg. Voor hoeveel procent kan ze nog horen? En hoe ziet het er in de toekomst uit kunnen ze er wat aan doen? Lijkt me echt verschrikkelijk, ik kan mijn eigen voorstellen dat je dit filmpje met tranen in je ogen hebt zitten kijken.
Hier tranen in mijn ogen, zo mooi. De reactie van dit kindje, prachtig! Wel domme reacties onder aan het filmpje zeg...slaat nergens op.
Prachtig!!! Mijn broer is doof en is vorige maand het CI-Traject in gestapt! Wat zal er een wereld voor hem open gaan!
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat dit inderdaad het mooiste moment van je leven is als je kind je voor het eerst hoort. Wij hebben er ook tot zijn 14 maand op moeten wachten maar ik ben nog nooit zo blij geweest in mijn leven. Alles valt weer op zijn plekje, je ziet de toekomst van je kind weer rooskleurig. 2 mooiste moment was 2 maanden later toen hij voor het eerst mama zei. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah hier een hele trotse mama die vindt dat CI een superuitvinding is.